wie kan er mij het verschil zeggen tussen een streetguard I en een streetguard II? Buiten de prijs natuurlijk...
streetguard I versus streetguard II
Moderator: GVN
Vraagje,
wie kan er mij het verschil zeggen tussen een streetguard I en een streetguard II? Buiten de prijs natuurlijk...
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Mike,
Effe zoekfunctie gebruiken en je zal zien dat er al een paar topics aan gewijd zijn...
Verder is er in het materiaal geen verschil, enkel het uitzicht.
Prijs is ook ongeveer gelijk gebleven, maar sommige dealers doen nu de I versie weg aan een speciale prijs om de stock te liquideren...
1

2

Effe zoekfunctie gebruiken en je zal zien dat er al een paar topics aan gewijd zijn...
Verder is er in het materiaal geen verschil, enkel het uitzicht.
Prijs is ook ongeveer gelijk gebleven, maar sommige dealers doen nu de I versie weg aan een speciale prijs om de stock te liquideren...
1

2

R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Inderdaad, minimaal verschil.
Functioneel en kwalitatief zijn beide identiek en - alhoewel prijzig - de investering méér dan waard.
Streetguard I en II doen ook perfekt wat ze beloven : houden je droog én warm en zijn bovendien erg comfortabel om dragen.
Daarnaast stralen beide versies ook een zekere "distingué" uit, wat ook meegenomen is...
En neen, ik heb géén aandelen..
Functioneel en kwalitatief zijn beide identiek en - alhoewel prijzig - de investering méér dan waard.
Streetguard I en II doen ook perfekt wat ze beloven : houden je droog én warm en zijn bovendien erg comfortabel om dragen.
Daarnaast stralen beide versies ook een zekere "distingué" uit, wat ook meegenomen is...
En neen, ik heb géén aandelen..
Wat ik een groot pluspunt van de 2 vindt t.o.v. de 1 is dat de 2 een afneembare kraag heeft! Ik heb bij de 1 soms last van imwateren vanaf de bovenkant door de 'wijde' kraag.
Verder zeer tevreden over de 1!
Verder zeer tevreden over de 1!
Laatst gewijzigd door jonne op 15 dec 2007, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.