Kuisen van motorfiets

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Rikkes

Kuisen van motorfiets

Bericht door Rikkes »

Beste vrienden,

door een ellendige ziekte kan ik mijn motorfiets niet meer fatsoenlijk poetsen. Ik heb ooit ergens (Motoren en Toerisme?) gelezen dat er iemand dat (grondig) doet binnen een termijn van een week?

Weet iemand nog waar ik die persoon kan vinden (of iemand anders mag ook natuurlijk!). Mijn RT is dringend aan een grondige poetsbeurt toe ! Uiteraard tegen betaling, dat spreekt vanzelf.

Alvast bedankt

Rik
R1150RT 10/2004
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Dan moet je bij Djairo zijn...

:lol:
Grapje hé...

Hier, deze is in Limburg...=>http://www.2dehands.be/uw-motor-poetsen ... s&start=40
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
bougimain
Contacteer:

Re: Kuisen van motorfiets

Bericht door bougimain »

Je kunt ook gaan bij Kris Roelant, deze doet het als beroep kijk eens op http://www.motowas.be dit is wel niet tegen u deur maar kijken kost geen geld. :-o

Rikkes schreef:Beste vrienden,

door een ellendige ziekte kan ik mijn motorfiets niet meer fatsoenlijk poetsen. Ik heb ooit ergens (Motoren en Toerisme?) gelezen dat er iemand dat (grondig) doet binnen een termijn van een week?

Weet iemand nog waar ik die persoon kan vinden (of iemand anders mag ook natuurlijk!). Mijn RT is dringend aan een grondige poetsbeurt toe ! Uiteraard tegen betaling, dat spreekt vanzelf.

Alvast bedankt

Rik
Afbeelding
dirkske

Bericht door dirkske »

Hoi Rik,

Het artikel in Motoren en Toerisme, is terug te vinden in het nummer van december 2006 op blz. 91.

De persoon noemt J. Peeters (de firma noemt Shiny-Bikes) en is te bereiken op 0475/319236.
Afgaande op de foto's en txt levert hij prima werk, je dient wel te reserveren, en je moto ben je een 4 tal dagen kwijt, de prijs zou zo'n 60 € zijn.

Mvg Dirk(ske)
bijnaextuc

Bericht door bijnaextuc »

Rikkes schreef:Uiteraard tegen betaling, dat spreekt vanzelf.

Alvast bedankt

Rik
Als de betaling meevalt wil ik er wel een paar avonden aan opofferen.
Ik zal dan met hart en ziel kuisen aan uw beemer.(water,zeep en een vod komt er ook aan te pas natuurlijk) :wink:
asterix
Contacteer:

Bericht door asterix »

amai, 150 euro voor nen RT is niet niks.
8 à 14 uur poetswerk.
slik
Rikkes

Bericht door Rikkes »

Beste vrienden,

van harte bedankt voor de nuttige tips. Ik heb eerst martin gemaild (link van scampi) omdat die vlakbij woont. Ondanks mijn afwezigheid op dit forum gedurende enkele maanden is het hartverwarmend om vast te stellen dat hulp slechts 1 vraag verwijderd is !

Ik stuur nog een fototje als de RT uit poetsbeurt komt !

vriendelijke groet

Rik
R1150RT 10/2004
Chris Wils

kuisen

Bericht door Chris Wils »

Rik, stuur eerst een fotoke van de RT voor je hem binnendoet, en dan ene als hij gekuist is, zodat we het verschil kunnen zien. Laat ons dan weten wat het gekost heeft en wie het gedaan heeft, en of het z,n geld waard was, want ik heb hier ook nog 2 motoren staan die wel eens een goei poetsbeurt kunnen gebruiken, namelijk een BMW R 1100 RS en een Harley Electra-Glide.
Groetjes.
Chris.
Weet er iemand een adres in Belgie, Nederland of Duitsland, waar ik posters kan kopen van BMW boxer motoren uit de jaren 70 en 80? om op te sturen naar een BMW shop in Melbourne, Australie.
Zwam

Bericht door Zwam »

[quoteDe persoon noemt J. Peeters (de firma noemt Shiny-Bikes) en is te bereiken op 0475/319236.
][/quote]
Weet iemand of die firma nog aktief is ? Tel.nr. blijkt in elk geval niet meer te kloppen
Plaats reactie