Sinds de " nieuwe versie " van dit forum heb ik iedere keer weer opnieuw problemen met inloggen .
Ondanks automatisch inloggen aangevinkt moet ik iedere keer opnieuw het wachtwoord ingeven, en net hier zit het probleem,
ik heb meestal 3 pogingen of meer nodig vooraleer hij het wachtwoord accepteert,ik krijg dan telkens de melding " verkeerd wachtwoord "
en na dan de zoveeeeeelste poging aanvaard hij dan plotseling wel het wachtwoord.
Helaas wanneer ik me dan afmeld en nadien terug aanmeld begint de miserie opnieuw.
Iemand oplossingen of suggesties ?
problemen met inloggen
Moderator: GVN
problemen met inloggen
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
-
Iron Gonzo
Re: problemen met inloggen
ben je zeker dat je het goede wachtwoordt hebt getypt
bij snel typen kan je al eens vergissen
bij snel typen kan je al eens vergissen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Het lijkt me kras dat ik me iedere keer weer opnieuw vergis,sinds gisterenavond ben ik al ....tig keren proberen in te loggen,en iedere keer verkeerd wachtwoord intikken lijkt me wel overdreven ,temeer dat nadien mijn zoon ook geprobeerd heeft om in te loggen met hetzelfde resultaat,of zou het in de familie zitten dat we allemaal verkeerd typen 
En waarom vraagt hij dan iedere keer opnieuw dat wachtwoord ? daar automatisch inloggen is aangevinkt ?
En waarom vraagt hij dan iedere keer opnieuw dat wachtwoord ? daar automatisch inloggen is aangevinkt ?
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
-
Fox30
Werk je misschien recent met Firefox en vroeger met Internet Explorer?
Ik had dat probleem vorige maand ook.
Het is vanzelf weggegaan.
Ik had dat probleem vorige maand ook.
Het is vanzelf weggegaan.
ik heb hetzelfde probleem met inloggen.
kan alleen maar inloggen via een code die toegestuurd wordt.
gebruik momenteel wel een andere computer.
kan alleen maar inloggen via een code die toegestuurd wordt.
gebruik momenteel wel een andere computer.
haast U als U tijd hebt.
dan heeft U tijd als U haast hebt !!
HOUDOE PETJE
HOUDOE PETJE
-
slowrider
ik had het zelfde probleem, ik kon niet meer inloggen op de vernieuwde site. Ik heb dan maar mij opnieuw geregistreerd
met mijn hotmailadres en andere naam en wachtwoord vroeger intruder nu Slowrider .En ik gebruik al langer firefox daar kan het niet aan liggen anders zou ik mij nu ook niet kunnen inloggen.
met mijn hotmailadres en andere naam en wachtwoord vroeger intruder nu Slowrider .En ik gebruik al langer firefox daar kan het niet aan liggen anders zou ik mij nu ook niet kunnen inloggen.
geen problemen meer met inloggen.

haast U als U tijd hebt.
HOUDOE PETJE
HOUDOE PETJE