BasMan schreef:Zijn er trouwens mensen die de TTR2 sterk af- of aanraden?
Dat moet je HIER net vragen, waar 98 % van de mensen op Garmin zweren, al was het maar voor het feit dat alle clubroutes erin gemaakt worden
Je kan je om te beginnen al afvragen of telefoneren terwijl je motorrijd wel zo verstandig is. Mischien heeft TT hier beter over nagedacht dan Garmin en besloten dat het niet zo wijs is.
Concrete info hieromtrent kan ik je echter niet geven, want ik heb nog een oude (intussen toch) GO700 en die heeft die mogelijkheid GELUKKIG helemaal niet. Heb ik op de motor tenminste even rust

Ben het op dat punt helemaal eens met Werner:
(s)Campi di Pampi schreef:Ik krijg op de baan gemiddeld (beroepsmatig) 60 telefoons per dag van medewerkers en klanten en technische dienst en dispatch, soms meer...mijn allergie voor dat f*cking mobieltje groeit met de seconde...de gedachte om nog es te gaan bellen op mijn boxertiet doet me huiveren...
Bellen en rijden gaan niét tesamen, mijn bedrijfswagen heeft een car-kit en zelfs bellen tijdens het rijden met car-kit zou gewoonweg verboden moeten worden...in het kader van veiligheid zijn deze beiden onverzoenbaar, maar da's mijn mening.