GPS mount R1200RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
BasMan

GPS mount R1200RT

Bericht door BasMan »

Hallo Forummers, mijn RT wordt aanstaande vrijdag afgeleverd en ik ga er een GPS op zetten. Bij Waypoint (Moordrecht/Notter, NL) hebben ze een tweetal mounts speciaal voor de RT gemaakt, deze zitten volgens de site op bestaande schroeven/schroefgaten gemonteerd. Volgens mij is het dan ook eenvoudig om bijvoorbeeld zo'n kleine 1-schroefs ram mount op een van de gaten te monteren. Hebben jullie een aanrader qua ram mounts (liefst ook verkrijgbaar in NL) en evt. een alternatief adres dan Waypoint die ook ook de bedrading bij een RT netjes kunnen wegwerken/aansluiten?

B.v.d.

Remco
Wachten...wachten...even wachten nog...RT! Geplande levering vrijdagmiddag 1 februari!
Werner Von C.
Contacteer:

Re: GPS mount R1200RT

Bericht door Werner Von C. »

Ehhh de voedingskabel ligt al klaar in je RT, zoek maar eens in het GPS forum...=> http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =6&t=16943

En geloof me, bij Waypoint zul je zeker je gading vinden...niet te ver gaan zoeken.

Proficiat alvast met je uitstekende keuze :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
BasMan

Bericht door BasMan »

Afspraak gemaakt bij Waypoint. Volgende week woensdag een tripje naar Notter, hopelijk is het dan beter weer!

Bedankt voor de input!
Wachten...wachten...even wachten nog...RT! Geplande levering vrijdagmiddag 1 februari!
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Waarom ga je niet naar Moordrecht (bij Gouda)?
Zelfde winkel, véél dichter bij huis...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
BasMan

Bericht door BasMan »

moh_fan schreef:Waarom ga je niet naar Moordrecht (bij Gouda)?
Ze hebben de TTR2 niet op voorraad (al zou die wel op tijd binnen kunnen zijn) en ook niet alle bevestigingsmaterialen + ze sluiten geen kabeltjes aan. = slap excuus.
moh_fan schreef:Zelfde winkel, véél dichter bij huis...
Probeer je me nu een reden te geven om MINDER motor te gaan rijden ? Ik ben nog niet veel in die contreien geweest, laat staan met de motor = goed excuus (om lang van huis te zijn.)
BasMan

Bericht door BasMan »

BasMan schreef:
moh_fan schreef:Waarom ga je niet naar Moordrecht (bij Gouda)?
Ze hebben de TTR2 niet op voorraad (al zou die wel op tijd binnen kunnen zijn) en ook niet alle bevestigingsmaterialen + ze sluiten geen kabeltjes aan. = slap excuus.
moh_fan schreef:Zelfde winkel, véél dichter bij huis...
Probeer je me nu een reden te geven om MINDER motor te gaan rijden ? ;)
Ik ben nog niet veel in die contreien geweest, laat staan met de motor = goed excuus (om lang van huis te zijn.)
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

:lol: Ik ben zelf een paar weken geleden ook 'helemaal' naar Notter gereden...
... om eens te zien wat voor een winkel dat was en te vergelijken met Moordrecht.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
BasMan

Bericht door BasMan »

moh_fan schreef::lol: Ik ben zelf een paar weken geleden ook 'helemaal' naar Notter gereden...
... om eens te zien wat voor een winkel dat was en te vergelijken met Moordrecht.
Dat "helemaal" valt voor toerbegrippen nog wel mee denk ik, maar ik ben van plan om alles binnendoor te rijden dus het zal wel even duren voor ik er ben. [edit]Volgens routenet is een route zonder snelwegen 209 km en doe ik daar 4:47 over... Toch maar af en toe een stukje snelweg nemen...[/edit]
Plaats reactie