Wegens rug- en zadelpijn tijdens het rijden ben ik aan het uitkijken om mijn zadel te laten aanpassen.
Men kan echter nergens met een aangepast zadel een testrit maken.
Zijn er rijders die het eventueel zien ZITTEN om hun aangepast zadel eventjes te lenen voor een testrit?
Alvast bedankt,
patille
testrit aangepast zadel 1150 RT
Moderator: GVN
testrit aangepast zadel 1150 RT
K75S,K75 RT ULTIMA; R 1150 RT
- mdc
- Webmaster

Re: testrit aangepast zadel 1150 RT
Ik heb een verlaagd zadel van Wunderlich, comfortzadel van BMW en binnenkort eentje van Corbin. Je kan altijd eens passeren om een dagje uit te testen.
Ik moet ook nog altijd eens bij jou passeren om die verlaagde voetsteunen voor passagier te tonen
Ik moet ook nog altijd eens bij jou passeren om die verlaagde voetsteunen voor passagier te tonen
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Wat noem jij een aangepast zadel ? Ik heb het mijne laten hermaken bij Artistiek, zoals ik hier al zo dikwijls heb gepost. Het zadel is om te beginnen veel harder gemaakt, met stevig antislipmateriaal overtrokken en een corbinknik achteraan voor extra steun. Ik ben er héél tevreden over en als je wil mag je het eens komen "LENEN" ..... maar wel terugbrengen, hé

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Wel eens gehoord van een Yves Mallo zadel?????????
Een keer geprobeerd en je wil echt niet wat anders.
Elke fout lijkt ongelooflijk.dan als anderen hem maken!
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Effe Googlen leerde dat het YVES MOILLO zadel moet zijnkolonie schreef:Wel eens gehoord van een Yves Mallo zadel?????????
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300