push to talk button voor autocom gezocht

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
S|empr3
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 sep 2004, 15:38
Locatie: Middelkerke
Contacteer:

push to talk button voor autocom gezocht

Bericht door S|empr3 »

Helaba ,

Hoe ist met jullie ?

Wel, 't is volgende, ik heb een intercom van autocom active rider waar gps en mp3 speler op aangelsoten is .
M'n Gsm verbinding gebruik ik nie vaak.En dacht waarom ne keer geen PMR zender op deze aansluiting gebruiken.
Vandaar dat ik dus ook in de lidl ne pmr zender gekocht heb.( probeersel)
Nu wil ik dat der natuurlijk ook tussenhangen maar niet met die bijgeleverde headset van de PMr , maar met de headset van autocom die ik reeds langere
tijd gebruik.

Als ik de zender aan de Gsm verbinding hang kan ik zenden (vox), (hij blijft zenden) en daardoor hoor ik niets als de andere persoon naar mij zend.

Vandaar dat ik dus waarschijnlijk ook een pushtospeak button moet installeren .

Nu de vragen:

Bestaat er een verbindingstuk tss zender en ingang van autocom met een push to talkbutton voor dit soort zender
twintalker 6800 van lidl of ook gekent als topcom 6800 PMR . Voor kenwood, dubbel pin bestaat dit .

Of bestaat er een verbindingstuk om de meegeleverde push to talk button van de zender aan te sluiten op de autocom ?

laat ne keer iets weten zou het waarderen

dank bij voorbaat
Kris
dirk bruijns
Berichten: 432
Lid geworden op: 02 feb 2005, 07:53
Locatie: 2845 Niel
Contacteer:

Re: push to talk button voor autocom gezocht

Bericht door dirk bruijns »

Het volledige 'winkeltje' van Autocom op http://www.autocom.co.uk/pdf/Autocom_Ja ... ochure.pdf .
Voor b2b-toepassingen is het heel belangrijk dat je de juiste stekker gebruikt, bv. Kenwood en Cobra lijken
zeer sterk op elkaar, maar verschillen 1 mm, waardoor je gemakkellijk het hele boeltje om zeep helpt door toch de stekker te gebruiken.
Ik dacht dat er 3 verschillende type's in omloop zijn, afhankelijk van het merk/model/type zender.
Plaats reactie