Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Omdat de hond de laatste keer de speciale hondentanktas heeft gescheurd door zijn schouders eens open te zetten was ik op zoek naar een zekerder alternatief.
Na enkele maanden wachten ( en droge bokes ) eindelijk klaar voor het nieuwe seizoen: een hondentrailer. Het is een Genco - trailer die ik een beetje omgebouwd heb, voor de hond en in de kleuren van de Rockster heb gezet.
Vandaag eens rond den blok gereden en content dat onzen Darko was...
Laatst gewijzigd door El Barto op 29 mar 2008, 20:32, 3 keer totaal gewijzigd.
dragon schreef:Mooie combinatie ,wat is het weggedrag en de invloed op de rockster?
Moet de verzekering aangepast worden?Verder nog veel fun met den dogster .
Bij het wegrijden voel je wel dat er iets aanhangt, maar eens gelanceerd, ben je het rap vergeten. Bij het remmen in een bocht voel de ook dat de achterkant wat wordt weggeduwd. Het feit dat de aanhanger mee met de motor kantelt, is natuurlijk wel een groot voordeel.
Hey Bart, Arno vindt het geweldig. Wij ook trouwens. 'k Wil de reacties wel 'ns zien van omstaanders. Moeten deze zomer maar 'ns toertje doen, samen met die dikke shoppert van Idegem.
Hond moet mee van baasje maar is hond wel tevree?
Anders komt er man bijt hond van.
Vind het persoonlijk er over maar ja wie ben ik.
Veel plezier met hond en kar.
GS DOC schreef:Hond moet mee van baasje maar is hond wel tevree?
Als het beestje al staat te kwispelen en te springen wanneer je de sleutels neemt, weet je genoeg.
Als je moet sleuren om 'm erin te krijgen, tja dan...
Maar het baasje zal het ondertussen wel al gezien hebben of ie graag meegaat of niet.
GS DOC schreef:Hond moet mee van baasje maar is hond wel tevree?
Als het beestje al staat te kwispelen en te springen wanneer je de sleutels neemt, weet je genoeg.
Als je moet sleuren om 'm erin te krijgen, tja dan...
Maar het baasje zal het ondertussen wel al gezien hebben of ie graag meegaat of niet.
Inderdaad. Ken uw hond! Wie neemt er nu het risico zijn hond met zich mee te sleuren als hij gek van schrik zou zijn???
Het feit is dat hij, als hij in de auto zit en een motor hoort naderen, kwispelend op de achterbank door het raam staat te zoeken. En als hij zelf in de garage zou kunnen en zelf in de aanhanger kon springen, zou hij er zijn slaapplaats van maken...
bougimain schreef:Dit zou ik ook graag willen weten, is precies een dubbele uitlaat
Bougimain
dragon schreef:hey el barto,
wat voor uitlaat zit er onder jouw machien ,ziet er ook iets leuk uit
Gekocht bij Wüdo (+-800€). Gemaakt door BSM.
Vervangt de einddemper en kat; met uitneembare kat.
Voordeel : gewichtbesparing , look en grote RT koffers...