Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Door te weinig belangstelling heb ik met pijn in mijn hart moeten besluiten de strandrit af te gelasten.Deze zal ik op een later tijdstip door laten gaan.Als ik goed heb geteld zijn er maar 5 man van de gs club die meerijden en om voor zo weinig mensen een ontbijt en een bbq te regelen is niet de moeite,SORRY.
Hopelijk melden zich volgende keer meer mensen aan en kan het dan doorgaan met ontbijt en bbq
Groeten gilles
toeme toeme, spijtig toch.
Dacht dat we met een man of acht waren. Wat ik ruim voldoende had gevonden voor een leuk dagje fun.
Ja, had mij er wel op ingesteld, k'zal maar een prozakje nemen om het gevoel dat ik nu heb weg te jagen.
Laat zeker zo snel mogelijk een nieuwe datum weten hé
als het even niet lukt... kruip op je GS... en het zal lukken
Is het niet mogelijk de rit gewoon te rijden met de geinteresseerden zonder al het geregel van ontbijt en dergelijke?
Mijn wielen met noppen staan klaar ...
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
ben gisteren speciaal noppen gaan leggen....maar ze geven wel geweldig klotenweer uit voor zondag , dus uitstel kan misschien toch een goed idee zijn ? maar dan niet te lang
Het uitstel is gedaan omdat ik ook afspraken had met inghelbrecht ! het ontbijt zou betaald worden door inghelbrecht en de bbq de mensen zelf maar minder als 15 is te weinig.Heb nu al nieuwe ideën voor de strandrit maar moet deze nu nog uitwerken.Ik wil het groter op gaan zetten om meer mensen te trekken.Het zal een weekeind gebeuren worden met zaterdag de aanreis, s avonds een bbq en aansluitend een bandje.Over de verdere invulling doe ik nog geen uitspraken.Die doe ik pas als ik een bevestiging heb.Aangezien er een ruimte is om motoren te stallen en een stand neer te zettten,is het niet moeilijk hier invulling aan te geven als je slim bent .Ik heb me wel voor genomen om er heel veel tijd in te steken.Een belofte kan ik wel doen : het is op non profit basis,alles tegen kostprijs.Verdere info volgt.groeten gilles