Dag allen,
Zijn er sidecar rijders onder jullie?
Heb een paar BMWs staan maar ...kocht een BMW R60 met sidecar, gerust betaalbaar, voor ik en m'n hond om zondagmorgen de boterkoeken te gaan halen en m'n aperitief te gaan drinken. De motor werd 20 jaar geleden vervangen door een R75 waardoor hij meer koppel heeft maar ook een electrische starter. De vorige eigenaar reed er bijna dagelijks mee waardoor hij perfect geregeld staat.
Gewoonweg fantastisch. Reed er de eerste dag 150 km mee en m'n vrouw in de sigaar! Op de autostrade 120-130 zonder stuurproblemen.
Ben verwonderd dat er niet meer rondrijden in België. Nederland waar ik trouwens de R60 aankocht blijkt het heel populair.
M'n buurman, die een RS1000 heeft met side, zegt " Als je uit café komt kun je er niet met omvallen" Grappig. We plannen een rondrit in Ierland.
Ik kan het maar aanraden om zo'n ding in je garage te hebben.
Nu wachten op wat betere temperaturen.
Beste groeten aan allen,
Michel
Sidecar
Moderator: GVN
Re: Sidecar
Jawel Michel,
er zijn er nog, sidecars, ...alhoewel een Dnepr MT11 met Bmw R75/5 blok zoals ook mijn broer met R75/6 in zijn machien.
Ik heb 5 machines maar een sidecar is ongelooflijk relax rijden en blijft mijn favoriet !
Groet,
Panama
er zijn er nog, sidecars, ...alhoewel een Dnepr MT11 met Bmw R75/5 blok zoals ook mijn broer met R75/6 in zijn machien.
Ik heb 5 machines maar een sidecar is ongelooflijk relax rijden en blijft mijn favoriet !
Groet,
Panama
"Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong"