tomtom rider update

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pietpret

tomtom rider update

Bericht door pietpret »

Blijkbaar zou er tegeneinde mei een update versie van de rider 2 te koop worden aangeboden.
Software zou terug volledig aansluiten bij de nieuwst go versies
anderzijds zouden wat nieuwe toepassingen (zumo 550 achterna) voor motorijders worden aangeboden.
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
WimLT
Contacteer:

Re: tomtom rider update

Bericht door WimLT »

Ik heb vernomen dat de Rider3 pas rond september zou uitkomen. Wat die upgrade van de 2 behelst ..... :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Martinus

Bericht door Martinus »

Ik heb eergisteren bij het inloggen op TomTomHome een update gedaan van een nieuwe versie. Een aantal zaken zijn nu op mijn TTR2 veranderd (bv. een help-icoon, een tripregistratie etc.). Ook de lay-out van de TTHome is veranderd.

Ik had voordien wel een tripmaster erbij geïnstalleerd, deze wil ik nu terugzetten, maar ik krijg geen icoon ervan meer op mijn TTR2 scherm. Nochtans staat hij in de software van de TTR2 (nagekeken met de windows verkenner). Mogelijk dient er dus een aanpassing te gebeuren in het script van deze tripmaster. Heeft iemand dat al gedaan of opgelost?

Thx,
Greetz & Long May You Run

Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Martinus schreef:Mogelijk dient er dus een aanpassing te gebeuren in het script van deze tripmaster. Heeft iemand dat al gedaan of opgelost?
Ik denk dat Philippe (pvdk) dat bij mij ook heeft moeten doen :scratch:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie