Blijkbaar zou er tegeneinde mei een update versie van de rider 2 te koop worden aangeboden.
Software zou terug volledig aansluiten bij de nieuwst go versies
anderzijds zouden wat nieuwe toepassingen (zumo 550 achterna) voor motorijders worden aangeboden.
tomtom rider update
Moderator: GVN
tomtom rider update
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
Re: tomtom rider update
Ik heb vernomen dat de Rider3 pas rond september zou uitkomen. Wat die upgrade van de 2 behelst ..... 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Ik heb eergisteren bij het inloggen op TomTomHome een update gedaan van een nieuwe versie. Een aantal zaken zijn nu op mijn TTR2 veranderd (bv. een help-icoon, een tripregistratie etc.). Ook de lay-out van de TTHome is veranderd.
Ik had voordien wel een tripmaster erbij geïnstalleerd, deze wil ik nu terugzetten, maar ik krijg geen icoon ervan meer op mijn TTR2 scherm. Nochtans staat hij in de software van de TTR2 (nagekeken met de windows verkenner). Mogelijk dient er dus een aanpassing te gebeuren in het script van deze tripmaster. Heeft iemand dat al gedaan of opgelost?
Thx,
Ik had voordien wel een tripmaster erbij geïnstalleerd, deze wil ik nu terugzetten, maar ik krijg geen icoon ervan meer op mijn TTR2 scherm. Nochtans staat hij in de software van de TTR2 (nagekeken met de windows verkenner). Mogelijk dient er dus een aanpassing te gebeuren in het script van deze tripmaster. Heeft iemand dat al gedaan of opgelost?
Thx,
Greetz & Long May You Run
Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen

Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen

Ik denk dat Philippe (pvdk) dat bij mij ook heeft moeten doenMartinus schreef:Mogelijk dient er dus een aanpassing te gebeuren in het script van deze tripmaster. Heeft iemand dat al gedaan of opgelost?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !