Waar kan je deze koffers best (goedkoopst) kopen ?
Vindt niet direct een prijs op de BMW website, op e-bay via een duitse shop +/- 640 euro.
K1200R sport koffers
Moderator: GVN
Re: K1200R sport koffers
nog weinig reactie op de vraag.....?
Heb je er inmiddels gevonden??
Ben er ook wel benieuwd naar, want ik haal morgen m'n K1200S op..heeft kofferhouders en >600 euro voor de nieuwe koffers...hmmm....
Heb je er inmiddels gevonden??
Ben er ook wel benieuwd naar, want ik haal morgen m'n K1200S op..heeft kofferhouders en >600 euro voor de nieuwe koffers...hmmm....
You only live twice....
Hoe bevallen die sportkoffers eigenlijk ? Kan een gebruiker zijn bevindingen eens neerschrijven ? Thanks ! 
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Tot vorig jaar op onze K gebruikt. Ze zijn vrij klein en ze vragen wel wat handigheid om ze zo efficient mogelijk te pakken voor een langere reis.Toedel schreef:Hoe bevallen die sportkoffers eigenlijk ? Kan een gebruiker zijn bevindingen eens neerschrijven ? Thanks !
Toch is het systeem van het verbreden wel goed. Verder zitten ze vrij stevig in elkaar. Life getest toen ons madam eventjes met een slordige 100 km per uur eventjes mijn koffer van de GSA ramde.
GRTS Danny
Koffers via mijn dealer bij bmw gekocht, had geen tijd meer voor wachten vertrok op reis.
+ stevige koffers, montage redelijk eenvoudig, geen lelijke beugel wanneer je zonder koffers rijdt, sleutel van contact bruikbaar om koffers af te sluiten, neutraal rijgedrag met volle koffers (bij een volgeladen topkoffer nogal wat last van "licht" voorwiel)
- Aan de kleine kant, duur(750).
+ stevige koffers, montage redelijk eenvoudig, geen lelijke beugel wanneer je zonder koffers rijdt, sleutel van contact bruikbaar om koffers af te sluiten, neutraal rijgedrag met volle koffers (bij een volgeladen topkoffer nogal wat last van "licht" voorwiel)
- Aan de kleine kant, duur(750).