adapter autocom - Kenwood

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
de Ron
Berichten: 467
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:27
Woonplaats: Wuustwezel
Locatie: Antwerpen - Wuustwezel

adapter autocom - Kenwood

Bericht door de Ron »

Ik ben op zoek naar een adapter om van een (vrouwelijke) 5-puntsstekker van een zender Kenwood UBZ-LJ8 naar een mannelijke 7-puntsstekker van een Autocom te gaan. In mijn helm zitten speakers en een aansluitstekker + microfoon van een Autocom, dit echter momenteel alleen om de GPS te kunnen horen Ik wilde langs deze weg ook mijn zender Kenwood kunnen gebruiken. Ik hoorde al bij Moto2000, daar vernam ik dat ik dan terug de hele Kenwoodset moet aanschaffen, waar daar zit deze kabel er bij. Ik vind het wat gek om 149 Euro uit te geven daar ik alleen die bepaalde kabel nodig heb. Kabel zou niet apart verkrijgbaar zijn..
Heeft er iemand een oplossing ? misschien een electro techneut onder de forumleden ?
Dank bij voorbaat voor de info !!
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Gorky-GSA
Berichten: 205
Lid geworden op: 29 dec 2004, 19:09
Woonplaats: WICHELEN
Locatie: WICHELEN R1200RT
Contacteer:

Re: adapter autocom - Kenwood

Bericht door Gorky-GSA »

kijk hier eens http://www.cbshop.com/shop2.asp?ls=1&di ... g=39&sg=39
dit bestaat ik had vroeger zon adapter kabel om mijn TS870 te verbinden met Heil microfoon
anders eens googelen :wink:
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1200R classic
de Ron
Berichten: 467
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:27
Woonplaats: Wuustwezel
Locatie: Antwerpen - Wuustwezel

Re: adapter autocom - Kenwood

Bericht door de Ron »

Bedankt voor de tip !! :wink:
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
de Ron
Berichten: 467
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:27
Woonplaats: Wuustwezel
Locatie: Antwerpen - Wuustwezel

Re: adapter autocom - Kenwood

Bericht door de Ron »

Contact genomen met deze zaak, zeblijken toch niet te hebben wat ik zoek. Wel een kabel die van de Kenwood naar de aansluitfiche van de helm gaat (= Autocom), maar dan zit er geen zendknop ingewerkt ..
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Plaats reactie