Uitval zumo bij zoeken

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rikkie

Uitval zumo bij zoeken

Bericht door rikkie »

Telkens ik een addres probeer op te zoeken gaat het beeldscherm uit van de zumo uit en dit zogauw ik postcode heb ingevuld. :?:
ben dus niet meer instaat waarheen? te gebruiken. Heeft dit te maken met inladen van kaarten?
JH.
Contacteer:

Re: Uitval zumo bij zoeken

Bericht door JH. »

of met een niet voldoende opgeladen batterij.

Zet uw toestel een nachtje aan de lader en doe morgen een reset...

Hoogstwaarschijnlijk is uw probleem dan opgelost.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
®win
Contacteer:

Bericht door ®win »

Welke software versie heb je op de zumo? (sleutel -> systeem -> 'over')? Ik heb zo'n idee dat je nog een oude versie hebt.

Updaten: download de webupdater van Garmin hier en installeer deze. Zumo aansluiten op de computer en webupdater draaien.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
TonTon

Bericht door TonTon »

®win schreef:Welke software versie heb je op de zumo? (sleutel -> systeem -> 'over')? Ik heb zo'n idee dat je nog een oude versie hebt.

Updaten: download de webupdater van Garmin hier en installeer deze. Zumo aansluiten op de computer en webupdater draaien.
je bent beter af om zonder die "webupdater" te werken , daar zijn ook al problemen mee geweest in het verleden.
je kan hier de laatste versie van de software voor de Zumo 550 vinden : http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=1907
succes ermee :wink:
jantje beton

Bericht door jantje beton »

je batterij eens uitnemen en de contacten proper maken dan gaat hij terug heb ik voorgehad en nu gen prblm niet meer.
BEN WEER EENS ONLINE
rikkie

Bericht door rikkie »

bedankt voor alle info, heb alles geprobeerd maar blijkbaar moest ik de kaarten van belgie terug laden om het probleem te verhelpen. Ben met de club naar BMW welt geweest " was trouwens fantastisch , foto's zijn onderweg naar de club" heb toen alle belangrijke kaarten van duitsland geladen, bleek blijkbaar geen kaartinfo aanwezig te zijn voor belgie.
Dus nu alles weer in orde, dus het geheugen is wel beperkt. Of weet iemand hoe ik de extra geheugenkaart kan gebruiken voor het laden van kaarten?

groetjes
Toedel

Bericht door Toedel »

Ik weet niet of het ook zo is bij de Zumo, maar bij de Streetpilot is het zo dat als je kaarten inlaad, je àlle kaarten opnieuw moet inladen. Doe je dat alleen met een beperkt aantal (bvb Benelux staat er al op maar je laadt alleen Britse eilanden) dan verlies je de eerder opgeladen kaarten (in dit geval verlies je dus de Benelux).
Da's een vervelend fenomeen, maar als je 't éénmaal weet, geen probleem.
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
rikkie

Bericht door rikkie »

bedankt voor de info, blijkt dus ook zo te zijn voor de zumo, want als ik ga zoeken in duitsland verkrijg ik hetzelfde fenomeen nu. Goed om weten dat ik de nodige kaarten moeten opladen voor ik op vakantie trek. :grin:
jantje beton

Bericht door jantje beton »

als je een grote sd kaart neemt van 4gb dan kun je alles op sd kaart wat buiten de benelux is erop zetten en dan je nog zeker 2gb over voor routes en muziek.

grtjs jantje beton :wink:
BEN WEER EENS ONLINE
Toedel

Bericht door Toedel »

Dat opladen neemt nogal veel tijd in beslag, ik laat het mijn PC 's nachts doen.
Ik probeer te voorzien waar ik binnen de tijdspanne van 1 jaar naartoe ga.
Dan laad ik de kaarten waar ik denk heen te gaan.
Op dit moment het gebied met Zuid-Engeland, D, Noord-Italië, Corsica, Noord-Spanje en alles ertussen.
Dit jaar geen Scandinavië of Oost-Europa. Komt nog wel :grin:
Dat voorkomt veelvuldig herladen.
Ten slotte maak ik ook nog een afdruk van het 'kaartenscherm', dat leg ik bij mijn PC verbindingskabels.
Op die manier kan ik altijd visueel nagaan welke kaarten ik opgeladen heb.
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Plaats reactie