Gisteren merkte ik plots dat mijn linkerknipperlichten dubbel zo snel knipperden als anders.
Achterknipperlicht bleek het begeven te hebben.
Geen probleem... rap nog naar de garage ander lampke gaan halen, en probleem opgelost (dacht ik).
Maar nu blijkt dat mijn lampkes allemaal wel werken... maar dat de linkerknipperlichten nog steeds dubbel zo snel knipperen als anders.
En als ik de vier knipperlichten tegelijkertijd opzet, gaan ze weer wel aan het normale tempo.
Iemand enig idee wat het probleem is?
Knipperlichtkuren
Moderator: GVN
Re: Knipperlichtkuren
Ik heb dat ook eens gehad en ik zou zeggen: begin maar te zoeken naar een kortsluitingske. Ergens een stukje draad bloot geschuurt tegen het kader ofzo
. Ik had toen geluk dat ik nog een pinkerdoos in reserve had liggen, want anders had ik die toen ook al nieuw aagekocht
Maar nee ..... veel simpeler, alhoewel soms moeilijk te vinden 

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Re: Knipperlichtkuren
kijk eens of de watt van het nieuw het zelfde is dan uw ander lampkes 

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit