Marroko juni 2008
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Marroko juni 2008
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)
Re: Marroko juni 2008
Marokko is inderdaad op zijn zachtst uitgedrukt een schitterend brommerland.
Ben er 2x gaan rijden op nog geen jaar tijd ... en wil nog terug !
Ik zal met plezier je ervaringen lezen,
Grt,
Fred.
Ben er 2x gaan rijden op nog geen jaar tijd ... en wil nog terug !
Ik zal met plezier je ervaringen lezen,
Grt,
Fred.
kloon schreef:Juist terug van een 3 weken durende reis door marroko. We zijn via Sete in frankrijk naar tanger gevaren om dan een rondrit te doen in marroko en dan via spanje en frankrijk terug naar huis. Een ongelovelijke reis ! Een zeer mooie land met veel afwisseling en zeer mooie banen. Een reisverslag met foto's volgt nog
. Wil alvast mijn reigenoot Dirk bedanken voor de prachtige vakantie 3 weken en 7200 Km zonder problemen en ruzie en altijd veel plezier ! En wat ze ook mogen zeggen van BMW 7200 km in soms zware omstandigheden 40° met 2 GS'en en geen enkel probleem ! prachtige machines ! Wie meer info wilt mag altijd kontakt opnemen want marroko is echt een aanrader !
Laat die foto's maar komen Kloon
Nog een kleine 3 maandjes en we gaan precies hetzelfde doen. Onze reis door Marokko is reeds uitgestippeld (met deskundige hulp van Fred) enkel aan de terugrit door Spanje moet ik nog beginnen.
Is de overzet Sete-Tanger meegevallen en Is het nodig om zelf spanriemen mee te nemen ?
http://www.koenenkirsten.be
R1200GS => Slovenië + Corse 2006, Ierland + Provence 2007, Maroc 2008, Noorkaap 2009, Iceland 2010
R1200GS => Slovenië + Corse 2006, Ierland + Provence 2007, Maroc 2008, Noorkaap 2009, Iceland 2010
Spanbanden meenemen is niet nodig ! alles is voorhanden.
De overtocht valt zeer goed mee hoor alleen oordopjes om te slapen is geen luxe !
groeten
Rudy
De overtocht valt zeer goed mee hoor alleen oordopjes om te slapen is geen luxe !
groeten
Rudy
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)