Nooit moto reklame op tv?
Moderator: GVN
Nooit moto reklame op tv?
Je kunt je tv niet aanzetten of er vliegt langst alle kanten auto reklame rond je oren.Maar moto reklame nergens te bespeuren een laatste duwtje in de rug voor die talrijke goesting krijgende beginnelingen.
Weten die grote motorhuizen zoals bmw,honda dit niet.
Weten die grote motorhuizen zoals bmw,honda dit niet.
-
Iron Gonzo
Daar heb je wel ergens gelijk in.
toch op duitse en inderdaad sportzenders wordt er wel reclame voor gemaakt.
maar daar kijken jullie meestal niet naar.
een
canvas
vtm
vt4
kanaal2
tonen inderdaad geen reclame voor en over motoren.
wel voor NOLAN of is dat met energie

toch op duitse en inderdaad sportzenders wordt er wel reclame voor gemaakt.
maar daar kijken jullie meestal niet naar.
een
canvas
vtm
vt4
kanaal2
tonen inderdaad geen reclame voor en over motoren.
wel voor NOLAN of is dat met energie
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Koen kapoen
nooit reclame op tv ?
eurosport!!!! reclame voor de super gsx-r 750 !!!!!!! in mijn ogen de te kloppen motor!!!!!!!
greetz ,
Jochen
greetz ,
Jochen
Genesis, 2, 15: "Toen bracht God de mens in de tuin van Eden, om die te bewerken". Het resultaat van deze bewerking kan je HIER ondermeer zien...
-
J-P
- Contacteer:
Het is niet zo moeilijk, er zijn relatief maar weinig potentiele klanten in tegenstelling tot maandverbanden, wasverzachters,leningen, autos.... dus loont het de moeite niet die dure zendtijd te kopen. De bladen doen hun werk.... Alleen eurosport heeft af en toe een reklame tussen de superbike races enzo maar wie ooit BBC uitzendingen van Superbikes heeft gezien kijkt NOOIT meer eurosport 
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
brit
-
brit
was een ducati st en als ik me niet vergis een st4 en mogelijks zelfs een st4s (wel vorige model). schonen brommer met nen schonen roffel.ik weet het niet echt..maar volgens mij reed de patexman op een gele rs bmw
tzijn details ik weet het maar door er de volgende keer naar te kijken heeft deze reklamespot misschien toch nog enig nut voor ons motorboys en uiteraard girls
En hij plakt aan de wegrutger schreef:was een ducati st en als ik me niet vergis een st4 en mogelijks zelfs een st4s (wel vorige model). schonen brommer met nen schonen roffel.ik weet het niet echt..maar volgens mij reed de patexman op een gele rs bmw
tzijn details ik weet het maar door er de volgende keer naar te kijken heeft deze reklamespot misschien toch nog enig nut voor ons motorboys en uiteraard girls
't Is vroeger al eens vermeld op dit forum, door Danny denk ik, maar dit is het KNAPSTE reclamefilmpje voor een BMW-motorfiets dat ik al heb gezien :
http://www.bmwmotorcycles.com/xplor/reg ... 1150gs_adv
In het kadertje waar de GSA staat klikt ge op "Video Options", en daar klikt ge rechts ter hoogte van Altiplano Bolivia op "High".
mvg
Hans
http://www.bmwmotorcycles.com/xplor/reg ... 1150gs_adv
In het kadertje waar de GSA staat klikt ge op "Video Options", en daar klikt ge rechts ter hoogte van Altiplano Bolivia op "High".
mvg
Hans

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Hans,
Correct, BMW heeft altijd prachtige films (inside) voor de dealers en voor evenementen. Maar of ze die films dan ook op televisie willen laten zien.... de spots die draaiden voor de auto's zijn eigenlijk altijd maar een kleine fractie uit een prachtige film. Deze kreeg ik vroeger altijd te pakken in den tijd dat ik op school zat... Het was altijd een bijouke om zien. Zelfs vele films die uitsluitend om techniek gingen. Nu hebben ze die ook, maar geraken ze niet verder dan de dealer...
Correct, BMW heeft altijd prachtige films (inside) voor de dealers en voor evenementen. Maar of ze die films dan ook op televisie willen laten zien.... de spots die draaiden voor de auto's zijn eigenlijk altijd maar een kleine fractie uit een prachtige film. Deze kreeg ik vroeger altijd te pakken in den tijd dat ik op school zat... Het was altijd een bijouke om zien. Zelfs vele films die uitsluitend om techniek gingen. Nu hebben ze die ook, maar geraken ze niet verder dan de dealer...
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

kennen jullie deze al ?
http://intl.bmwfilms.com/clap.asp?templ ... m=&start=Y
het gaat wel over auto's en de filmpjes zijn behoorlijk groot en van hoge kwaliteit.
Ik heb ze destijds allemaal gezien en mijn favo is er één van season 1 (zie menu bovenaan) -> "Star" met madonna en nen M5 !
schitterende filmpies !!!
http://intl.bmwfilms.com/clap.asp?templ ... m=&start=Y
het gaat wel over auto's en de filmpjes zijn behoorlijk groot en van hoge kwaliteit.
Ik heb ze destijds allemaal gezien en mijn favo is er één van season 1 (zie menu bovenaan) -> "Star" met madonna en nen M5 !
schitterende filmpies !!!
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
-
Iron Gonzo
kijk uit
al gezien
al gezien
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik vind voor ons klein belgie landje het spijtig dat veel bekende BV
niet meer naar buiten komen met hun moto's.
Om er maar één te noem de gebroers Wouters rijden het meest in de kijker met de wagen wetend dat ze ook grote moto freek zijn.
Zijn kunnen veel bij brengen.
Zo zijn we nu éénmaal wij belgen ( vooral de jeugd ) we trekken ons op aan zo'n mensen.

niet meer naar buiten komen met hun moto's.
Om er maar één te noem de gebroers Wouters rijden het meest in de kijker met de wagen wetend dat ze ook grote moto freek zijn.
Zijn kunnen veel bij brengen.
Zo zijn we nu éénmaal wij belgen ( vooral de jeugd ) we trekken ons op aan zo'n mensen.
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.