dag allemaal,ik ga de eerste maal een dagje naar de ardennen,(met moto) en ben van antwerpen en wil zeker geen honderde km autostrade doen,
wel leuke wegen.
heeft er iemand een leuke track liggen of een via route.
alvast bedankt
grtjes jan
1ste maal weg
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
In Extremo
- Contacteer:
Re: 1ste maal weg
Laat je verrassen ...
Snelwegen uitvinken, korste weg nemen.
En gaan.
Groetjes,
Michel
Snelwegen uitvinken, korste weg nemen.
En gaan.
Groetjes,
Michel
Zoek op deze site een gewenst ritje uit, herbereken deze ff en stop het in je gps. Je rijdt binnendoor (autostrades vermijden in de gps) tot aan het beginpunt en start dan de route zelf... Of misschien zeker even leuk: probeer zelf eens met mapsource een route uit te stippelen... Ik krijg dat al meer en meer onder de knie om routes van nul te beginnen, maar zeker ook om bestaande routes naar eigen voorkeur te kneden... Ge moet niet elke keer het wiel opnieuw uitvinden he... 
GS staat voor geil speelgoed
Gewoon gaan en vooral de kleine weggetjes nemen die (bijna) niet op de kaart staan, en dan gewoon rijden en zien waar je uitkomt. Meestal kom je dan op de mooiste plekken uit, met de mooiste weggetjes erheen!
Have fun!
Have fun!
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Tip: neem gewoon snelweg heen en terug. Dat geeft je namelijk tijd om lekker in de ardennen te rijden en zo neemt de heen -en terugreis niet het grootste gedeelte van de dag in beslag.jakke 123 schreef:dag allemaal,ik ga de eerste maal een dagje naar de ardennen,(met moto) en ben van antwerpen en wil zeker geen honderde km autostrade doen,
wel leuke wegen.
heeft er iemand een leuke track liggen of een via route.
alvast bedankt
grtjes jan
F800GS
Tussen Antwerpen en de Ardennen zullen uiteraard ook wel toffe en mooie weggetjes liggen. Maar ik vrees dat ge van de ene bebouwde kom naar de andere verkaveling zult rijden, met uiteraard de bijpassende snelheidsbeperkingen.jakke 123 schreef:dag allemaal,ik ga de eerste maal een dagje naar de ardennen,(met moto) en ben van antwerpen en wil zeker geen honderde km autostrade doen, wel leuke wegen. heeft er iemand een leuke track liggen of een via route.
alvast bedankt grtjes jan
Dus zoals Gino hierboven voorstelt zou ik persoonlijk ook de A-weg pakken tot over de Maas.
Doe dit ook steeds als ik van Halle (Vl-Bt) naar de Ardennen rijd of tot voorbij Charleroi als ik richting Couvin-Chimay rijd.
Allezins, veel plezier toegewenst.
trikke