1ste maal weg

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
jakke 123

1ste maal weg

Bericht door jakke 123 »

dag allemaal,ik ga de eerste maal een dagje naar de ardennen,(met moto) en ben van antwerpen en wil zeker geen honderde km autostrade doen,
wel leuke wegen.
heeft er iemand een leuke track liggen of een via route.
alvast bedankt
grtjes jan
In Extremo
Contacteer:

Re: 1ste maal weg

Bericht door In Extremo »

Laat je verrassen ...
Snelwegen uitvinken, korste weg nemen.
En gaan.

Groetjes,
Michel
BMW-MCV-lid met een R1200 GS Adventure 07/2008, Garmin 2720, Autocom

My Facebook___
Smullie
Contacteer:

Bericht door Smullie »

Zoek op deze site een gewenst ritje uit, herbereken deze ff en stop het in je gps. Je rijdt binnendoor (autostrades vermijden in de gps) tot aan het beginpunt en start dan de route zelf... Of misschien zeker even leuk: probeer zelf eens met mapsource een route uit te stippelen... Ik krijg dat al meer en meer onder de knie om routes van nul te beginnen, maar zeker ook om bestaande routes naar eigen voorkeur te kneden... Ge moet niet elke keer het wiel opnieuw uitvinden he... :wink:
GS staat voor geil speelgoed
MrUfip
Contacteer:

Bericht door MrUfip »

Gewoon gaan en vooral de kleine weggetjes nemen die (bijna) niet op de kaart staan, en dan gewoon rijden en zien waar je uitkomt. Meestal kom je dan op de mooiste plekken uit, met de mooiste weggetjes erheen!
Have fun!
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Gino GS

Bericht door Gino GS »

jakke 123 schreef:dag allemaal,ik ga de eerste maal een dagje naar de ardennen,(met moto) en ben van antwerpen en wil zeker geen honderde km autostrade doen,
wel leuke wegen.
heeft er iemand een leuke track liggen of een via route.
alvast bedankt
grtjes jan
Tip: neem gewoon snelweg heen en terug. Dat geeft je namelijk tijd om lekker in de ardennen te rijden en zo neemt de heen -en terugreis niet het grootste gedeelte van de dag in beslag.
F800GS
Trikke

Bericht door Trikke »

jakke 123 schreef:dag allemaal,ik ga de eerste maal een dagje naar de ardennen,(met moto) en ben van antwerpen en wil zeker geen honderde km autostrade doen, wel leuke wegen. heeft er iemand een leuke track liggen of een via route.
alvast bedankt grtjes jan
Tussen Antwerpen en de Ardennen zullen uiteraard ook wel toffe en mooie weggetjes liggen. Maar ik vrees dat ge van de ene bebouwde kom naar de andere verkaveling zult rijden, met uiteraard de bijpassende snelheidsbeperkingen.
Dus zoals Gino hierboven voorstelt zou ik persoonlijk ook de A-weg pakken tot over de Maas.
Doe dit ook steeds als ik van Halle (Vl-Bt) naar de Ardennen rijd of tot voorbij Charleroi als ik richting Couvin-Chimay rijd.

Allezins, veel plezier toegewenst.

trikke
Plaats reactie