Vooreerst bedankt voor uw bezorgdheid om mijn ontbijtgewoontes. Ik apprecieer enorm het feit dat u mij wenst te overhalen een gezond en evenwichtig ontbijt tot mij te nemen, rijk aan fruit.
Niettemin wens ik u te vragen dit ontbijt (in de vorm van voorgekauwde appel, waarvoor eveneens dank, kauwen in een helm is niet eenvoudig) niet meer tot mij te laten komen via uw zijvenster op de E40 aan 120 km/h. Namelijk, de opening dienende voor de opname van voedsel bevind zich ONDER mijn ogen en neus waar ik momenteel nog steeds stukjes heerlijke boscop mag uit peuteren.
U zal ongetwijfeld de dankbetuigingen van mijnentwege aan uwentwege via de passagiersvenster opgemerkt hebben. Laat u niet misleiden, deze mogen dan wel een agressief karakter gehad hebben, ze waren met de beste bedoelingen geuit. Het "met wijsvinger tikken tegen de slaap" is bij motards een internationaal aanvaard gebaar van dank !
Een laatste bemerking : gelieve op te merken dat onder het beendergestel, hetwelk uw mooie kapsel huisvest, zich een grijs-grauwe massa bevindt, die in de volksmond ook wel de term "hersenen" meekrijgt. Deze massa heeft heel erg specifieke doelstellingen en is complex in gebruik. Gelieve dan ook steeds de gebruiksaanwijzing te hanteren vooraleer u er gebruik van maakt (hoewel ik vermoed dat dit niet frequent voorkomt).
Voor de rest wens ik u nog een aangename dag en vooral ... GEEN ONTMOETING MET MIJ WANT GE KRIJGT UWEN APPEL TERUG TEGEN UWE KOP EN WEL AAN 160 KM/H DEZE KEER ... DOMME GANS
vriendelijke groeten,
Xa4