zard powergun en dakarmotorbescherming
Moderator: GVN
-
gilles volke
zard powergun en dakarmotorbescherming
hallo gsers,hierbij bied ik mijn zard powergun en een dakarmotorbescherming aan.ik vraag voor beiden te samen 300 euro. over de prijs valt niet te onderhandelen da deze beide onbeschadigt zijn.liefst afhalen in blankenberge.telefoonnummer 0494305965 gilles

-
gilles volke
Re: zard powergun en dakarmotorbescherming
of bij serieuze interesse bellen.0494305965.groeten gilles

hey,gilles volke schreef:....hallo gsers,hierbij bied ik een dakarmotorbescherming aan...
wat kan ik verstaan onder de term "dakarmotorbescherming"? is dit het witte deel onderaan de r100gspd?
indien ja, heb ik misschien interesse
mvg
-
gilles volke
de delen zijn voor een r 1200 gs adventure maar passen ook op een normale gs 1200.de dakarmotorbescherming is de grote carterbeschermer van wunderlich.past dus niet onder een r 100 gs.groeten gilles

ok, bedanktgilles volke schreef:de delen zijn voor een r 1200 gs adventure maar passen ook op een normale gs 1200.de dakarmotorbescherming is de grote carterbeschermer van wunderlich.past dus niet onder een r 100 gs.groeten gilles![]()
![]()
Hey,
Verkoop je ook de Zard apart? de bescherming van wunderlich hangt er al onder bij mij....
Wat is de prijs in dat geval?
Wouter
Verkoop je ook de Zard apart? de bescherming van wunderlich hangt er al onder bij mij....
Wat is de prijs in dat geval?
Wouter
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
WR426 - yippie