GPS

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Marcos5000

GPS

Bericht door Marcos5000 »

Avond allen, Ik ben van de zomer overgestapt van een 1100RT naar een 1200LT bwj 2003. Probleem is dat de orgineel ingebouwde Bmw Navtech met pijltjes blijkbaar sinds kort het noorden kwijt is. Ik heb de CD al een paar er-plaatst, zonder gevolg. Gevoelsmatig denk ik dat je gewoon beter en goedkoper af bent met een nieuwe Gps te kopen dan het oude te laten repareren. Iemand ervaring met de orginele Gps van bmw .
Voor de rest rijdt dat knap, vriendin heel tevreden eindelijk de harde plastic koffer weg achter haar rug. Lijkt mij ook een beetje valse trage en je mist de motorem van de boxer.
Groetjes,
ferre10

Re: GPS

Bericht door ferre10 »

wat zijn de preciese klachten ?? zegt hij bv linksaf als je op de kaart ziet dat het rechts is ?? of nog andere toestanden.
ik dacht dat jou toestel een 2610 was , en meer dan waarschijnlijk zijn je problemen opgelost door een "hard reset".
hoe je dat doet weet ik niet precies (ik heb een 276) maar dat kan je zeker vinden op het forum of in de handleiding.
niet te snel nieuw kopen . eerst je toestel grondig leren kennen.
greetz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
TonTon

Bericht door TonTon »

zo voer je een "hard reset" uit bij een 2610 : http://www.gpscenter.be/forum/viewtopic.php?t=1917
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Zou het kunnen dat het hier gaat over de ingebouwde gps met cd-lader in de koffer? Indien ik het juist heb kan het misschien beter en goedkoper zijn van over te schakelen naar een mobiele gps.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Pollt

Bericht door Pollt »

Met dat soort gps zijn er veel problemen geweest en de cdsmet landen er op waren duur
Ik zelf heb er vijf jaar met gereden en heb zelfs een nieuwe gekregen in garantie na2 jaar
Doe er geen kosten aan er zijn er betere op de markt voor een betaalbare prijs pollt
Marcos5000

Bericht door Marcos5000 »

Avond, ten eerste wat het toestel doet is erg verwarend en je kan het best omschrijven als het noorden kwijt zijn. Het betreft de orginele gps geplaatst in de zijkoffer. Waarschijnlijk is een nieuwe plaatsen het makkelijkst maar dat is een beetje "eenvoudig " en stijlloos. Probleemje oplossen is ook een uitdaging en ga eens eerst de hard reset proberen. Gr.
Plaats reactie