Motor rijklaar maken €€€

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gaby

Motor rijklaar maken €€€

Bericht door Gaby »

Bij het bladern door een Nederlandse prijslijst van BMW (doet je wat beter voelen met de prijzen hier :razz: )
kom ik de volgende zin tegen "motor rijklaar maken 320€" Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen,
dat de motor zonder die som extra te betalen niet kan of mag rijden?
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
K1200GT

Re: Motor rijklaar maken €€€

Bericht door K1200GT »

NL koopmansgeest :wink: Wat bij ons in de aankoopprijs is inbegrepen (montage; afleveringscontrole; tanken; Nrplaat monteren, ?) moet ginds worden bijbetaald... we mogen ons dus gelukkig prijzen (ook al wegens geen BPM bij ons).
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Gaby

Bericht door Gaby »

Klinkt geweldig! En ik die dacht dat ze hier altijd de besten zijn om mooie namen te geven
aan dingen eigenlijk iets anders zijn (onze "overheden" kunnen dat in ieder geval goed) :mrgreen:
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
@Mathé

Bericht door @Mathé »

Heb vorige week nog 350 euro 'rijklaar-kosten' moeten betalen, voor m'n nieuwe Yammie XT, en ben nog 'gematst', want ik zag later, dat ik ook nog leges/op naam zetten had moeten/kunnen betalen; dat zou nog een 40 euro extra geweest zijn. :eye:
Katjiiiiiiiiiiinggggg .... kassa!
BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.
tazdevil

Bericht door tazdevil »

Yes yes dat klopt,dat zit inderdaad in de prijs inbegrepen bij ons.
Zo heb ik ooit een nieuwe suzieki :lol: gekocht,en zelf gaan in mekaar steken(ben bevriend met een suziekidealer).
Is eigenlijk niet veel aan, stuur omhoog draaien en alles vast zetten,scherm er op,soms een voorwiel monteren,olie is er al in,benzine, en banden
oppompen laten proefdraaien en rijden maar.En natuurlijk 200 euro in the pocket gestoken. :wink:
Je moet natuurlijk wel iemand kennen want ze gaan je dit niet cadeau doen?Ik geloof dat het rond de 200 euro is dat een dealer krijgt van de
invoerder per moto om in mekaar te steken.Die dienen om de kosten te dekken van de benzine,uren van de meca enz...
Affin zo was dat een paar jaar geleden toch,kweeni hoe dat nu marcheert?? :no:
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie