Activatie Zumo 550

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Wim Nelis

Activatie Zumo 550

Bericht door Wim Nelis »

Misschien dat het onderwerp al eens ter sprake is gekomen...maar ter info.

Onlangs een Zumo 550 gekocht (jawel ik rij verloren naar mijn garage :oops: ) en heb het toestel direct on-line geregistreerd.
Nu komt den aap uit de mouw, als je recht hebt op de gratis update CN europe 2009 en je hebt met je toestel niet eerst gereden voor je het hebt geregistreerd, dan kun je die gratis update niet downloaden...!!! Ik via de garage een telefoonnummer bekomen van Garmin Belgie en na een paar mailtjes was wel alles opgelost. Ze hadden mijn toestelnr (die nummer onderaan het toestel als je die klep opendoet) en mijn aankoopbewijs nodig. Het heeft wel +/- 2 uur in beslag genomen op te updaten.
Lid van BMW MC Vlaanderen
04/2008: R850R - 07/2013: R1200R Classic
PHILIP

Re: Activatie Zumo 550

Bericht door PHILIP »

Dit is een goede zaak volgens mij, zoniet gaat voor elk toestel dat even aangeschakeld is bij de dealer de 60-dagen termijn lopen gedurende dewelke je recht hebt op een gratis update.
De termijn moet dus lopen alvorens je je update kan aanvragen en deze start op het moment dat de gps voor't eerst sattelieten ziet.
philip
Plaats reactie