Bandenboer Meetjesland

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gino1972

Bandenboer Meetjesland

Bericht door gino1972 »

Hallo iedereen,
Daar onze vroegere bandenboer op Evergem de motobanden heeft stopgezet ben ik u op zoek naar een bandenboer in de regio Noord Gent en omstreken.
Iemand positieve ervaringen bij bepaalde centrales laat maar weten want ik weet niet waar te gaan om goed geholpen te worden... :-( :-(
2005-2007 R 850 R
2007- 2009 R 1150 RT
2009-............. K 1200 LT

Garmin Streetpilot 2720
Jo De Paepe

Re: Bandenboer Meetjesland

Bericht door Jo De Paepe »

Yep,

Ik ga al vele jaren bij Quickly in Beveren (Haasdonk ) steeds top service voor een goede prijs gehad.

http://www.quickly-bvba.be/
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Tweewielcenter in oostakker 0478964252.
en ge moogd den tom de groeten doen van, mij! :mrgreen:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
TonTon

Bericht door TonTon »

gino1972 schreef:Hallo iedereen,
Daar onze vroegere bandenboer op Evergem de motobanden heeft stopgezet ben ik u op zoek naar een bandenboer in de regio Noord Gent en omstreken.
Iemand positieve ervaringen bij bepaalde centrales laat maar weten want ik weet niet waar te gaan om goed geholpen te worden... :-( :-(
iemand een goed adres hier in West-Vlaanderen ? streek "groot" Kortrijk ?
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ik bouw mijn wielen uit en ga dan bij mijn achterbuur.
je moet ze wel op voorhand bestellen.

mijn achterband 180euro "road attack"

http://www.bikerepair.be/
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Johan V

Bericht door Johan V »

Bandencentrale Pype Brugge, zeer bekwaam en eerlijke prijzen
K1600 GT
LDK

Bericht door LDK »

Iemand een adresje in de buurt van Turnhout ????
Luc
gino1972

Bericht door gino1972 »

Vandaag bij Quickly (Haasdonk) langsgegaan voor een setje Marathons. Goede service, persoon perfect op de hoogte en verzorgd werk.
En voor de prijs kan ik toch nog een kilometer of 40 rijden vind ik. Daar hebben ze opnieuw een klant bij.
2005-2007 R 850 R
2007- 2009 R 1150 RT
2009-............. K 1200 LT

Garmin Streetpilot 2720
bikertjen

Bericht door bikertjen »

Hallo, ik ben vroeger ook een paar keer langsgeweest bij Roegiers maar ben (nog toen hij bestond) uitgeweken naar Bandencentrale STEVENS in Zwevezele (http://www.stevensbanden.be/). Das inderdaad een eind verder uit de buurt maar combineer dat met een ritje en dan valt da wel mee, want de prijs kan misschien overtuigend zijn. Ik vond in de regio oostvlaanderen geen goedkopere (en ik mag voor een aantal vrienden=collega-motards spreken denk ik, die me ondertussen reeds volgden).
Sinds een paar weken ontdekte ik ook iemand in Wippelgem die motobanden verkoopt en opsteekt. Kheb nog geen ervaring hier maar de eerste prijzen leken me wel héél gunstig. Later hierover meer.... :wink:
Greetz, en hou jullie recht !
bikertjen

Bericht door bikertjen »

Arnold schreef:
iemand een goed adres hier in West-Vlaanderen ? streek "groot" Kortrijk ?
Bandencentrale STEVENS in Zwevezele (http://www.stevensbanden.be/).
Zowel auto- als motobanden... sterke prijzen en goeie service. Reeds een 3-tal setjes laten steken en meerdere vrienden die hier ook tevreden terug kwamen.
Succes !
danny tax

Bericht door danny tax »

LDK schreef:Iemand een adresje in de buurt van Turnhout ????
Luc
banden Sooi in Kasterlee of Hoogstraten goede service en zeker goede prijzen
Mario GS

Bericht door Mario GS »

Ik ging vroeger ook voor al m'n motobanden naar Rogiers (GS banden steeds Michelin: T66 en daarna Anakee)
Nu ga ik naar de Aalterse banden centrale. (in Aalter aan Aalter brug)
Prijs is gelijklopend.
Vlotte service. Heel goede technieker. (is zelf een motorrijder).

Groeten
Mario
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

gino1972 schreef:Vandaag bij Quickly (Haasdonk) langsgegaan voor een setje Marathons. Goede service, persoon perfect op de hoogte en verzorgd werk. En voor de prijs kan ik toch nog een kilometer of 40 rijden vind ik. Daar hebben ze opnieuw een klant bij.
Ga mij er zaterdag ook effe een nieuwe voorslof laten aanmeten. Heb je daar als clublid eigenlijk nog een % ???
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Highlander

Bericht door Highlander »

[]
Ga mij er zaterdag ook effe een nieuwe voorslof laten aanmeten. Heb je daar als clublid eigenlijk nog een % ???[/quote]

Volgens mij niet Wim, haal mijn banden daar ook, is hier vlak bij mij in de buurt.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ben dus langs geweest bij Quickly. 's Zaterdags doet hij alleen motors wat tot gevolg had dat ik op een klein half uurtje al terug op weg was. Dat hij geen LT's zou doen, blijkt een fabeltje. Heeft er zelfs nogal wat in zijn klantenbestand. Gast kent zijn job en heeft er zeker het nodige materiaal voor. En voor de prijs kan je idd rustig eens tot daar rijden :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
stropke

Bericht door stropke »

vandaag nieuwe achterband laten plaatsen op mijn GS ,( tourance EXP )
bij de bandenhal in Puurs : 130€
Verterk morgen vroeg naar de Pyreneeen, ben benieuwd hoe de band het daar gaat doen

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Fun....is not a straight line
nonkel moto

Bericht door nonkel moto »

vandaag nieuwe motohersteller/bandenboer gevonden in evergem(baan van wippelgem naar ertvelde)
vb: conti roadattack achter +- 150€
michelin pr2 +-185€
joehoe
bikertjen

Bericht door bikertjen »

nonkel moto schreef:vandaag nieuwe motohersteller/bandenboer gevonden in evergem(baan van wippelgem naar ertvelde)
vb: conti roadattack achter +- 150€
michelin pr2 +-185€
Een paar weken geleden ontdekte ik dit adresje ook (ik woon nl. in de buurt) en ondertussen monteerde hij een Bridgestone BW502 op mijne GS1200. Ben er héél tevreden van : zowel van den band als van de geleverde service. Ik had bij het bestellen van het type band een richtprijs gekregen waarvoor hij de band kon monteren en toen bleek dat bij levering van de band hij toch iets duurder uitviel, was dit voor hem geen probleem om toch te leveren/monteren aan de afgesproken prijs.
Een kameraad van mij liet zijn achterband reeds herstellen (tap insteken) en was er ook biezonder tevreden van.
Een aanrader dus :!:
Plaats reactie