voetsteunen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
dragon

voetsteunen

Bericht door dragon »

Bij lange snelwegritten(200km) aan 130km/h op mijn rockster krijg ik last van vermoeide
voeten door de trillingen .Zowel met motorlaarzen als met stevige bergschoenen .
Mijn vraag is nu als het evt.mogelijk zo zijn om de dikkere voetsteunen van de rt te kunnen monteren ?Of heeft iemand een andere oplossing? :idea: ,

grt
rocky
moh_fan
Contacteer:

Re: voetsteunen

Bericht door moh_fan »

Misschien ligt het wel niet aan de schoenen of voetsteunen...
Door de (misschien te scherpe) hoek van het bovenbeen t.o.v. het onderbeen kunnen de zenuwen (n.tibialis / n. peroneus comm.) die aan de binnenzijde van uw knie lopen en uw voet voorzien van gevoel, een beetje in de verdrukking komen met als gevolg tintelende voeten.
Het is maar een gedachte die bij me opkomt... :geek:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Gewoon uw benen nu en dan 5 minuten op beide cilinders leggen en 't is over. Deed ik toch met m'n 1100 :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
gino1972

Bericht door gino1972 »

WimLT schreef:Gewoon uw benen nu en dan 5 minuten op beide cilinders leggen en 't is over. Deed ik toch met m'n 1100 :wink:
Juist zien dan dat ge met uw hiel (laarzen) niet aan uw uitlaatbochten blijft plakken... grapken he gasten :-P :-P
2005-2007 R 850 R
2007- 2009 R 1150 RT
2009-............. K 1200 LT

Garmin Streetpilot 2720
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Weet niet dat de voetsteunen van een RT gaan passen. Ik zelf rij niet graag op rubberen voetsteunen...heb liever bloot ijzer zoals op de GSA.
Mss kun je aan de trillingen zelf nog iets doen, is de moto goed gesynchroniseerd?

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
dragon

Bericht door dragon »

ok, bedankt voor de tip mannen .

grt
rocky
Plaats reactie