Heeft er iemand positieve ervaringen met een bandenboer in de omgeving van Halle (of Wemmel) die prima werk levert aan moderste prijzen, dit voor de Metzeler Tourans (niet de nieuwe, maar oude Tourans) voor mijn GSA ?
beste groeten,
Patrick.
bandenboer omgeving Halle ?
Moderator: GVN
bandenboer omgeving Halle ?
GStig & zOOn - (XL250R) - (CB900F) - (CX500GL) - (VF750F) - (CX500C 2x) - (KZ700) - (R60/6) - (CJ250) - (CBR1000F 2x) - (ST1100) - XLV650 - GSA1200 -
Re: bandenboer omgeving Halle ?
GStig schreef:Heeft er iemand positieve ervaringen met een bandenboer in de omgeving van Halle (of Wemmel) die prima werk levert aan moderste prijzen, dit voor de Metzeler Tourans (niet de nieuwe, maar oude Tourans) voor mijn GSA ?
beste groeten,
Patrick.
Misschien niet direkt Halle , maar toch niet te ver af : bandencentrale in St-Anna-pede : 02 305 32 32
Geef eens een belleke en wie weet .....
Ik ben in elk geval altijd tevreden geweest
-
Sven 12RT
Als je de Dilbeeke Bandencentrale bedoeld... Toen ik geweest ben, hadden ze niet eens een Torx schroevedraaier in huis, heb mijn gereedschap mogen uithalen.karin D schreef: Misschien niet direkt Halle , maar toch niet te ver af : bandencentrale in St-Anna-pede : 02 305 32 32
Geef eens een belleke en wie weet .....
Ik ben in elk geval altijd tevreden geweest
M'n pa z'n Pan hebben ze ook eens een extra dag gehouden. Ondanks vele beloften...
Knoeiers !
Ik ga steeds naar Ninove, achter het Gabriëls tankstation.
met dank, Karin en Sven.
Ik neem met beiden 's contact op.
beste groeten,
Patrick.
Ik neem met beiden 's contact op.
beste groeten,
Patrick.
GStig & zOOn - (XL250R) - (CB900F) - (CX500GL) - (VF750F) - (CX500C 2x) - (KZ700) - (R60/6) - (CJ250) - (CBR1000F 2x) - (ST1100) - XLV650 - GSA1200 -