welke voorband op mijn k1200lt
Moderator: GVN
welke voorband op mijn k1200lt
Beste welkevoorband leg ik het best op mij lt,nu liggen er metzelers op maar niet zo tevreden over, mijn gebuur zegt een pilot road 2 te leggen van Michelin en als ik op de bandensimulator van Michelin kijk zeggen ze een Macadam te nemen wat zijn jullie ervaringen?Groetjes Danny Tax
-
ludo V E
Re: welke voorband op mijn k1200lt
voor de BMW K 1200 LT zijn er maar 3 merken die een band hebben die goed gekeurd is voor deze moto (betreft het gewicht) nl:
BRIDGESTONE BT 020
METZELER ME 880 MARATHON
AVON STORM ST
BRIDGESTONE BT 020
METZELER ME 880 MARATHON
AVON STORM ST
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
bedankt voor de reactie , hebt u zelf al ervaring met éen van deze merken en welke raadt u aan?
-
ludo V E
bij mij liggen er nu METZELERS op , slechte ervaring mee gehad maar het kan ook aan mij gelegen hebben , regen - slechte staat van de weg (SLOVENIË) en weinig ervaring met deze moto (had hem pas 14 dagen) ,maar de volgende banden zullen de BRIDGESTONE zijn ,zullen beter zijn op nat wegdek maar ook duurder , maar veiligheid voor alles .mijn huidige banden zullen aan vervanging toe zijn voor juni en daarna heb ik een motorreis naar POLEN en OEKRAÏNE dan hoop ik meer info te hebben over deze banden .
groeten ludo v e
groeten ludo v e
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
laat in ieder geval iets weten,wij gaan het niet zo ver zoeken,Pasen wordt het Eifelgebergte en Sinksen de <Vogezen,mocht je fotos nemen zet ze dan zeker op het reisverslagen forum veel plezier alvast Danny