scala rider en tomtom one

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
optgemac

scala rider en tomtom one

Bericht door optgemac »

Heb mij juist een scala rider aangeschaft en die wil maar geen verbinding maken met mijn GPS een tomtom rider one (de eerste generatie dus) volgens de verkoper zijn de twee compatibel en toch werkt het niet.
Doe ik iets verkeerd ?
Is dit inderdaad compatibel ?
Graag enig advies en alvast bedankt.
annebeer

Re: scala rider en tomtom one

Bericht door annebeer »

Mijn ventje zegt dat het kan. Hij deed het met de zijne.
Als het niet lukt moet je volgens hem een volledige reset van de scala doen, omdat hij dan volledig leeg is of zo. Hierdoor is er plaats voor nieuwe pairing te doen.
Madam JH
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Helemaal in het begin van BT waren er twee versies. Het zou dus kunnen dat de BT van je One niet compatibel is met de BT van de Scala. Ik had dit ook met de Go700 en heb de Scala daarvoor zelfs teruggebracht naar de winkel.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
optgemac

Bericht door optgemac »

annebeer schreef:Mijn ventje zegt dat het kan. Hij deed het met de zijne.
Als het niet lukt moet je volgens hem een volledige reset van de scala doen, omdat hij dan volledig leeg is of zo. Hierdoor is er plaats voor nieuwe pairing te doen.

Hoe doe ik een reset ?
annebeer

Bericht door annebeer »

Je hebt een berichtje van hem.
Madam JH
Plaats reactie