Zadel R1150GS Adventure op een niet-adventure

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Smullie
Contacteer:

Zadel R1150GS Adventure op een niet-adventure

Bericht door Smullie »

In hoeverre past een zadel van een R1150GS Adventure op een gewone R1150GS?
Ik ben nl aan het denken aan de aanschaf van een verhoogd zadel en ik vind die Adventure zadels wel mooi en die kom je nog relatief regelmatig tegen in verhoogde vorm.

Ik hoop nl dat dit in combinatie met mijn verlaagde voetstepkes de pijn in mijne knie wat langer weghoudt... :-?
GS staat voor geil speelgoed
Koppel!!

Re: Zadel R1150GS Adventure op een niet-adventure

Bericht door Koppel!! »

YOO

Dat past... als je de complete achterkant mee ombouwd :-?

Lijkt me eerder een gevalletje van ruilen, anders wordt 't een dure optie :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Smullie
Contacteer:

Bericht door Smullie »

Koppel!! schreef:YOO

Dat past... als je de complete achterkant mee ombouwd :-?

Lijkt me eerder een gevalletje van ruilen, anders wordt 't een dure optie :wink:

Grtz, Philip!
Geen optie dus... :roll: Wie wil er nu een gewone GS maken als em nen Adventure gekocht heeft? :drunken: Soit, ik zoek verder... Misschien dat ik er nog zo'n luchtkussenachtig ding op zet dat ze in de RAD verkopen... :-? Kvond dit precies een toffere oplossing... :roll:
Ik heb indentijd eens een offerte laten maken bij 2 bedrijven (artistiek en tijgerleathers) en daar zat maar liefst 395€ verschil op.
Dan misschien toch maar eens over nadenken om voor 200€ mijn zadel te laten verstevigen en nieuw te laten overtrekken... Kmoet er wel voor naar Olland, maar dan maken we daar een uitstapje met de vrouw van he... Mijnen naft is toch vandeveurniet. :drunken:
GS staat voor geil speelgoed
altijdwatverder

Bericht door altijdwatverder »

Misschien al eens gedacht aan een zadel van bike design? Voor 407 euro heb je een volledig nieuw, naar jouw wensen gemaakt, eind volgende week heb ik het mijne voor mijn gs 1150, met gellapje erop, ben benieuwd, als je wil laat ik het weten wat mijn bevindig is.

Groeten,

Hans
karin D

Bericht door karin D »

http://www.cpsaddles.com

Paar tevreden vrienden !
Plaats reactie