Ik heb een copie van dit boek. Wie een copie wil van het Duitse werkplaats handboek en beschikt over een snelle internet verbinding:
Installeer het programma Soulseek (even googelen en je vindt het wel), voeg contactpersoon Jobbe toe (that's me ) en zoek in mijn files (brows userfiles) naar het BMW handboek; een half uur later heb je het in je bezit....
Graag gedaan.
Laatst gewijzigd door Molle op 10 mei 2005, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Nice, maar ik vind nergens een knop om contactpersonen toe te voegen ?
Heb een paar rooms bekeken, maar ik vind het niet, een zoekresultaat op "bmw" evenmin ?
Shirkah schreef:Nice, maar ik vind nergens een knop om contactpersonen toe te voegen ?
Heb een paar rooms bekeken, maar ik vind het niet, een zoekresultaat op "bmw" evenmin ?
Op de menubalk staat o.a. View. Aanklikken en vervolgens view Userlist. Op de userlist met je rechtermuisknop klikken en dan 'Add to list'. Daar Jobbe (mijn gebruikersnaam) intypen en ik ben dan toegevoegd aan je userlist. Zodra ik online ben zie je mij blauw worden en kun je middels een rechtermuisklik op mijn naam via "browse files" door mijn bestanden bladeren.
scorpio69 schreef:Heb je geen andere mogelijkheid om dit door te sturen, want ik installeer deze proggies niet graag !
Grtjes scorpio69
Jawel, maar dan kost het geld. Ik moet dan een cd'tje branden, naar het postkantoor gaan en deze posten. Wil ik ook wel doen maar dan vraag ik je €10,- over te maken.
Ik heb al verschillende malen geprobeerd om online te gaan maar op dat moment staat jouw PC blijkbaar niet aan. Kan er een bepaald tijdstip afgesproken worden dat je PC online staat?
Alvast bedankt voor je bijdrage aan de blije K-gemeenschap....
Ik heb al verschillende malen geprobeerd om online te gaan maar op dat moment staat jouw PC blijkbaar niet aan. Kan er een bepaald tijdstip afgesproken worden dat je PC online staat?
Alvast bedankt voor je bijdrage aan de blije K-gemeenschap....
Jo
Ik zal de komende dagen zorgen dat de PC vanaf 19.00 uur aan staat.