F800GS

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Quickly
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 mei 2005, 15:21
Locatie: Haasdonk - Beveren
Contacteer:

F800GS

Bericht door Quickly »

MANNEKES
na een tijdje zonder staat er terug een gs in de garage ,er moest een 21inch voorwiel inzitten een gewone voorvork
en de topsnelheid +180 zonder er af te trillen dan is de keuze toch beperkt! ofwel de HP2 of de F800GS de HP2 heb
ik verschillende malen gereden het enige dat me tegeviel is moeilijk te dozeren bij stapvoetse maneuvers (ik vind de
1ste te snel). na een testrit met de 800 was de keuze snel gemaakt ,deze is gemaakt op mijn lijf en voldoet aan de
eisen die ik wil. de eerste offroad test is goe verlopen :twisted: . heb nu een kleiner voortandwiel gemonteerd om meer in zen tweede te kunnen blijven rijden en hem makkelijker over een hindernis te kunnen zetten :mrgreen:
alle' laat die gsritten maar komen ,zal goe zijn om wat bekenden terug te zien.


peter (quickly)
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: F800GS

Bericht door RUSOR »

Hoi,

Goe bezig daar.... proficiat met den niefe brommer.

Aan de andere... hou jullie maar al vast al hij terug GS ritten gaat meedoen :lol: :lol:

GRTS Danny
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Re: F800GS

Bericht door J-P »

Ha Peter, welkom terug op de motor! Groeten aan Christine!
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Thorakan
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 okt 2008, 00:43
Woonplaats: Grobbendonk
Locatie: Antwerpen

Re: F800GS

Bericht door Thorakan »

Proficiat peter, dan zullen we eindelijk eens de F 800 GS zien voor wat hij gemaakt is :)

grtz
Ride to live, Live to ride

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Thorakan
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 okt 2008, 00:43
Woonplaats: Grobbendonk
Locatie: Antwerpen

Re: F800GS

Bericht door Thorakan »

Zeg peter, mist uw vrouw (sorry ben de naam vergeten) de Suzuki niet te hard? :p

grtz
Ride to live, Live to ride

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Plaats reactie