Hallo,
Bij het bekijken van mijn vorige factuur,zie ik dat ze bij10000 km R4 superbike 5w-40 olie hebben gebruikt.
Nu bij het laatstse onderhoud van 20000 km is er Castrol gps 1 olie op gedaan.Is er een verschil tussen deze olie
of is het enkel een andere naam?(Er is wel een prijsverschil)En mogen deze olieen gemengd worden?
Ik had ook de indruk dat ze de oliefilter vergeten te vervangen zijn,maar heb er ondertussen al mee in de regen
gereden en ben daarom niet meer zeker.
Mvg Johan
Verschil tussen gps olie en R4
Moderator: GVN
Re: Verschil tussen gps olie en R4
Heel simpel:
R4 is een vol synthetische olie.
GPS is een half synthetische olie.
Op R4 zit voor de verkoper een grotere marge, ze verdienen er dus meer aan.
Of het voor een R1x00 nodig is om een R4 er in te gooien vraag ik me af.
Kortom....
R4 is een vol synthetische olie.
GPS is een half synthetische olie.
Op R4 zit voor de verkoper een grotere marge, ze verdienen er dus meer aan.
Of het voor een R1x00 nodig is om een R4 er in te gooien vraag ik me af.
Kortom....
als ze de oliefilter niet aangerekend hebben moet je er niet op rekenen...Wannes schreef:Hallo,
Bij het bekijken van mijn vorige factuur,zie ik dat ze bij10000 km R4 superbike 5w-40 olie hebben gebruikt.
Nu bij het laatstse onderhoud van 20000 km is er Castrol gps 1 olie op gedaan.Is er een verschil tussen deze olie
of is het enkel een andere naam?(Er is wel een prijsverschil)En mogen deze olieen gemengd worden?
Ik had ook de indruk dat ze de oliefilter vergeten te vervangen zijn,maar heb er ondertussen al mee in de regen
gereden en ben daarom niet meer zeker.
Mvg Johan
GS staat voor geil speelgoed
De oliefilter staat wel op de factuur,zou normaal moeten vervangen zijn.Maar voor mij blijft het een???