en krijg te horen dat wegen zware ziekte van Raf en geen kandidaat overnemers de deuren definitief dicht gaan.
Zal op zoek moeten gaan naar een nieuwe dealer in het Gentse, iemand suggesties ?
Groeten uit Gent
Stropke
Moderator: GVN
stropke schreef:Bel vandaag naar Raf's motorshop om een afspraak te maken voor het 10000 km onderhoud van mijn GS
en krijg te horen dat wegen zware ziekte van Raf en geen kandidaat overnemers de deuren definitief dicht gaan.
Zal op zoek moeten gaan naar een nieuwe dealer in het Gentse, iemand suggesties ?
Groeten uit Gent
Stropke

Idem ditoWally schreef:Ben ook best tevreden van Motorrad Latem.
Vriendelijk onthaal, correcte service, normale prijzen
Wally
Ik wil daar zeker niet sentimenteel over doen hoor, maar toch vindt ik het wel eens de moeite om te zeggen dat dit een spijtig voorval is. Ik was geen klant bij RAF maar het doet mij wel wat als iemand om die reden zijn zaak moet sluiten.door Mototech » 01/07/09 11:06
Net op tijd is komen kijken op het forum blijkbaar.
Effe vermelden dat wij ook onderhoud en herstellingen aan Bmw motorfietsen doen

ook ik ga bij leiemotors . heb er mijn rt gekocht waar ik wel content van benfronteradriver schreef:http://www.leiemotors.be ????
Lievensmechanics is geen alternatief, dat is een SUPERLATIEF!futureGSrijder schreef: ...
Alternatief is Lievens te Zottegem.
Had ik eurokes genoeg dan nam ik de zaak over en de forumleden kregen een extra percentje![]()
jakke schreef:Ik wil daar zeker niet sentimenteel over doen hoor, maar toch vindt ik het wel eens de moeite om te zeggen dat dit een spijtig voorval is. Ik was geen klant bij RAF maar het doet mij wel wat als iemand om die reden zijn zaak moet sluiten.door Mototech » 01/07/09 11:06
Net op tijd is komen kijken op het forum blijkbaar.
Effe vermelden dat wij ook onderhoud en herstellingen aan Bmw motorfietsen doen
Mij om het even of de ene nu tevreden is/was of een ander mischien niet.
Moest mij toch even van het hart!
PARDONDirk Pauwels schreef:Jorssen schijnt ook niet slecht te zijn

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een paar vrienden zijn er zeer tevreden. Het zal overal wel iets zijn zeker, heb over alle dealers wel al iets gehoord. Voor iedereen goed doen kan ook nie.WimLT schreef:PARDONDirk Pauwels schreef:Jorssen schijnt ook niet slecht te zijn![]()
![]()
Nee, das absoluut waar. Maar zo voor NIEMAND niet meer goed doen (buiten voor uw vrienden dan), dat begint op den duur toch op te vallen, hoorDirk Pauwels schreef:Voor iedereen goed doen kan ook nie.

WimLT schreef:Zou de max zijn, héIk zorg voor het onthaal aan de bar ... heu ... balie
![]()

Voila....luc boxer schreef:Heel jammer en spijtig nieuws, ben het niet zo akkoord met er zijn dealers genoeg.
Denk eerder er kunnen geen dealers genoeg zijn.