Thomas Cook Motorreizen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
basty

Thomas Cook Motorreizen

Bericht door basty »

Wij, 4 motards, zijn van plan om de laatste week van augustus er nog een weekje tussenuit te knijpen. Voor één keer willen we hier echter niet te veel tijd en voorbereiding insteken wegens tijdsgebrek. We willen last minute, afhankelijk van de weergoden, beslissen welke richting we uitrijden. We hebben 5 of 6 dagen en willen geen 1000 km rijden tot bestemming. We hadden gedacht aan een reisje zoals in de aanbieding van Thomas Cook Motorreizen ( Verblijf, maaltijden en routes liggen vast). Onze vraag : heeft hier iemand reeds ervaring met het aanbod van deze touroperator ?

Thxxx Frank
WimLT
Contacteer:

Re: Thomas Cook Motorreizen

Bericht door WimLT »

Patje & Nadje zijn er momenteel eentje aan het doen in het zuiden van Duitsland. Op hun bevindingen zul je dus nog effe moeten wachten :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
spoorman

Bericht door spoorman »

basty schreef:Wij, 4 motards, zijn van plan om de laatste week van augustus er nog een weekje tussenuit te knijpen. Voor één keer willen we hier echter niet te veel tijd en voorbereiding insteken wegens tijdsgebrek. We willen last minute, afhankelijk van de weergoden, beslissen welke richting we uitrijden. We hebben 5 of 6 dagen en willen geen 1000 km rijden tot bestemming. We hadden gedacht aan een reisje zoals in de aanbieding van Thomas Cook Motorreizen ( Verblijf, maaltijden en routes liggen vast). Onze vraag : heeft hier iemand reeds ervaring met het aanbod van deze touroperator ?

Thxxx Frank
BMWfreakske heeft daar ook al een reisje mee gedaan maar is momenteel nog een weekje op verlof.
R1200GS.
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Tijdens onze Normandië trip enkele motards tegen gekomen die via Thomas Cook reden en waren er tevreden over alleen vonden ze de dagtrippen van 250km iets te lang, te weinig tijd om terras te doen vonden ze :roll: , Het waren allemaal Duc rijders, raar volk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
r1200rt

Bericht door r1200rt »

Hallo,
Ik ben in mei naar Slovenie geweest met Thomas Cook motorreizen.
Roadbook en Gps files waren OK.
Het ene hotel al wat beter dan het andere.
Als je van de formule half-pension houdt is het in orde.
Zelf vond ik het een beetje van het goede te veel, maar als je niet
te veel tijd wil steken in voorbereiding e.d is het niet slecht.

peter
motorgroeten
Fredd

Bericht door Fredd »

Hey,
Wij gaan begin september naar Siegerland met Thomas Cook,daarom ben ik ook nieuwsgierig naar de ervaringen,
groet,

Fredd
costerke

Bericht door costerke »

hallokes,
heb in mei ook een reis gedaan met thomas cook in Duitsland, Saarland.Was heel goed meegevallen,
routes waren mooi maar lang (+300km per dag) Vertrek 450 km en retour 450km .In die periode waren er wel veel ''umleidingen'' :scratch: :study: .Voor mij geen probleem maar voor het vrouwke waren de ritten wat lang.Routes op gps en roadboek gekregen. En een geluk,want in de vogezen was de verbinding na 100km met de sateliet foetsie . :ncool: Roadboek kwam goed van pas. :grin: Hotel en eten waren goed maar garage kon maar 1 moto in.Gelukkig was deze voor mij voorzien. :grin:
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Alain GT

Bericht door Alain GT »

Dit jaar voor het eerst bij Thomas Cook een vakantie geboekt naar de Franse Alpen. Zaterdag geboekt en de zaterdag erop reeds gps-routs, reisdocumenten en routeboekjes ontvangen. Moet zeggen, alles ziet er goed en verzorgd uit (een kopie van elke hotelreservatie met info voor het thuisfront en routeboekje met korte uitleg van bezienswaardigheden in tweevoud). Heb uit nieuwsgierigheid de prijzen voor het hotel op internet eens vergeleken. Blijkbaar heeft TC zéér goede prijzen bedongen. Twee jaar geleden al in deze streek rondgereden en volgens mij zijn de door TC opgestelde routes mooi. Eerste week van september moeten de colletjes onder de wielen.
basty

Bericht door basty »

Bedankt voor de reacties tot hiertoe, ik kijk uit naar een verslagje van de mensen die thans onderweg zijn.
Denk dat ik niet verder ga zoeken. We kunnen echter maar vanaf 20 augustus beslissen voor vertrek op 24 augustus. hopelijk is er nog iets vrij.

Grzzz Frank
Plaats reactie