companie gezocht
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Frederik De Vreese
companie gezocht
Hallo,
Ik ben op zoek naar companie om er ergens tussen oktober en maart eens een 5-tal dagen op uit te trekken met de moto. Rij zelf met een GS1100, heb zeer bescheiden off-road ervaring en geen reiservaring met moto.
Ik had gedacht aan schotland, maar sta open voor alle suggesties. Zou willen de tent meenemen en basic reizen... Er ligt nog helemaal niets vast, dus alles is nog bespreekbaar.
Het is me niet te doen om snelheid of kicks, ik wil gewoon genieten van de omgeving, de vrijheid en het motorrijden.
Persoonsgegevens: ben 30 jaar, uit het Gentse en optieker.
Wie goesting of voorstellen heeft, moet maar een mailtje sturen. Indien er al mensen met een groepje weg gaan, en ik zou eventueel nog meekunnen, dan is dat ook een optie!
Info: 0485/63.41.48
frederik.de.vreese@telenet.be
Ik ben op zoek naar companie om er ergens tussen oktober en maart eens een 5-tal dagen op uit te trekken met de moto. Rij zelf met een GS1100, heb zeer bescheiden off-road ervaring en geen reiservaring met moto.
Ik had gedacht aan schotland, maar sta open voor alle suggesties. Zou willen de tent meenemen en basic reizen... Er ligt nog helemaal niets vast, dus alles is nog bespreekbaar.
Het is me niet te doen om snelheid of kicks, ik wil gewoon genieten van de omgeving, de vrijheid en het motorrijden.
Persoonsgegevens: ben 30 jaar, uit het Gentse en optieker.
Wie goesting of voorstellen heeft, moet maar een mailtje sturen. Indien er al mensen met een groepje weg gaan, en ik zou eventueel nog meekunnen, dan is dat ook een optie!
Info: 0485/63.41.48
frederik.de.vreese@telenet.be
Re: companie gezocht
Je pikt er niet direct de evidentste motorperiode uitFrederik De Vreese schreef:ergens tussen oktober en maart
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

De bestemming staat mij zeker en vast al aan
Off-road is echter voor mij niet weggelegd met mijn roadster
Indien ik mij zou kunnen vrijmaken is het enkel eind oktober begin november. En moet groen licht krijgen van de chef thuis
Indien ik mij zou kunnen vrijmaken is het enkel eind oktober begin november. En moet groen licht krijgen van de chef thuis
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
-
mecapuet
Toch wel, moet van dat warm weer niet veel hebben...WimLT schreef:Je pikt er niet direct de evidentste motorperiode uitFrederik De Vreese schreef:ergens tussen oktober en maart
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
MARCMOTARD
Schotland is niet echt een kampeerland, gezien de mogelijke weersomstandigheden in dat tijdstip van het jaar.
Ik denk dat Bed and Breakfast een betere optie is.
B&B is best betaalbaar, reken op zo'n 25 à 32 pond per persoon per nacht in een tweepersoonskamer.
B&B is best betaalbaar, reken op zo'n 25 à 32 pond per persoon per nacht in een tweepersoonskamer.
O ME MOAR WEG ZUN
Ben met een stel ongeregelt tweemaal 10 dagen in Schotland geweest met het tentje. Ik zou het nog doen.
Als het buiten vriest is het eens zo aangenaam in uw slaapzak!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
ja, ja, maar dan moet er wel liefst vrouwelijk gezelschap in mijne slaapzak steken hoorVanguard schreef:Ben met een stel ongeregelt tweemaal 10 dagen in Schotland geweest met het tentje. Ik zou het nog doen.
En ik denk dat Frederik nog steeds ne vent is...
Ik denk inderdaad dat een b&B beter zal zijn in die periode van het jaar.MARCMOTARD schreef:Schotland is niet echt een kampeerland, gezien de mogelijke weersomstandigheden in dat tijdstip van het jaar.
Heb eigenlijk wel zin om een trip naar Schotland te maken in het najaar (Oktober-November). Misschien dat we eens moeten afspreken om elkaar beter te leren kennen en dan zien we wel of het klikt of niet
Onder een dekbed dan wel samen met Frederick?albatros schreef:Misschien dat we eens moeten afspreken om elkaar beter te leren kennen en dan zien we wel of het klikt of niet
Sorry, een open doel.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Als het Frederika was had ik "ja" gezegdVanguard schreef:Onder een dekbed dan wel samen met Frederick?albatros schreef:Misschien dat we eens moeten afspreken om elkaar beter te leren kennen en dan zien we wel of het klikt of niet
Sorry, een open doel.
Niet opnieuw die flauwekul, hé gasten
Hebben we onlangs allemaal al eens gehad, zenne 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

AkkoordWimLT schreef:Niet opnieuw die flauwekul, hé gastenHebben we onlangs allemaal al eens gehad, zenne
Even serieus nu, ik heb dus zoals eerder reeds geschreven best wel interesse. Misschien dit dus eens bij een pint bespreken
Hallo,
Ik wil graag meegaan.
Ik rij met 1150 gs, ben veertiger en ingenieur uit het leuvense.
Hoe kunnen we verder afspreken?
wilfried
Ik wil graag meegaan.
Ik rij met 1150 gs, ben veertiger en ingenieur uit het leuvense.
Hoe kunnen we verder afspreken?
wilfried
R1100GS, R1150GS