lpg
Moderator: GVN
-
Flat Twin Power
lpg
Kan iemand mij helpen aan een lijst met lpg pompen voor Europa om in mijn Zumo te steken. Ik heb voornamelijk Duitsland nodig dus dat alleen al zou ook goed zijn.
Ik heb een en ander gevonden op internet maar ik slaag er niet in om het via poi loader op mijn zumo te zetten.
Moest iemand het bestand in zijn bezit hebben of weten waar ik er eentje kan vinden en hoe ik het in de Zumo moeten zetten krijgt mijn dankbaarheid.
Ik heb een en ander gevonden op internet maar ik slaag er niet in om het via poi loader op mijn zumo te zetten.
Moest iemand het bestand in zijn bezit hebben of weten waar ik er eentje kan vinden en hoe ik het in de Zumo moeten zetten krijgt mijn dankbaarheid.
Re: lpg
Hallo,
Ben eens gaan rondneuzen op internet en vond een POI LPG EUROPA voor TomTom.
Deze heb ik aangepast naar Garmin en kan eenvoudig via de POI-LOADER in je ZUMO geladen worden.
Als je me je e-mailadres kan bezorgen, dan zal ik je de twee benodigde bestandjes (LPG.csv en LPG.bmp) bezorgen.
Alvast veel succes ermee,
Pé
Deze heb ik aangepast naar Garmin en kan eenvoudig via de POI-LOADER in je ZUMO geladen worden.
Als je me je e-mailadres kan bezorgen, dan zal ik je de twee benodigde bestandjes (LPG.csv en LPG.bmp) bezorgen.
Pé
Suzuki GS500E
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
-
Flat Twin Power
CARPET schreef:Hallo,
Pé
je hebt pb
De bestanden heb ik je via e-mail verstuurd. Ik heb er ook nog een klein woordje uitleg bijgeschreven en ik denk dat het je vrijwel zeker gaat lukken. Zelf heb ik het ook uitgetest op mijn ZUMO zonder problemen.
Greets,
Pé
Greets,
Pé
Suzuki GS500E
-
vacaro
- Contacteer:
Mss domme vraag en beetje off topic, maar heb jij motor met LPG of gebruik jij zumo in de wagen met LPG.
Kan dit trouwens, heb er nog ni van gehoord maar men experimenteert ook met dieselmotorfietsen dus waarom ni.
Kan dit trouwens, heb er nog ni van gehoord maar men experimenteert ook met dieselmotorfietsen dus waarom ni.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
-
Flat Twin Power
vacaro schreef:Mss domme vraag en beetje off topic, maar heb jij motor met LPG of gebruik jij zumo in de wagen met LPG.
Ik heb 2 auto's die op lpg draaien tot mijn grote tevredenheid trouwens. Ik rij al jaren op lpg. Eerst met een BMW 520i en een Ford Galaxy. De 520 is ondertussen vervangen door een Audi Cabrio op lpg en de Ford Galaxy wordt eind oktober vervangen door een Opel Zafira die ik ook onmiddellijk op lpg zal zetten.
Motorfietsen op lpg bestaan hoor, in België hebben ze eens een V strom op lpg gezet. Enig probleem is natuurlijk waar je de tank moet wegmoffelen.
In Nederland rijden toch wel wat zijspannen rond op lpg. Bvb een Goldwing met zijspan zetten ze nogal s op lpg, dus technisch is het zeker mogelijk.
-
Flat Twin Power
CARPET schreef:De bestanden heb ik je via e-mail verstuurd. Ik heb er ook nog een klein woordje uitleg bijgeschreven en ik denk dat het je vrijwel zeker gaat lukken. Zelf heb ik het ook uitgetest op mijn ZUMO zonder problemen.
Greets,
Pé
Dank zij uw zeer goede uitleg was het een fluitje van een cent
Bedankt
Dit is een goede site: http://www.gas-tankstellen.de/
Deze site is redelijk actueel en je maakt zelf on the fly een poi bestand aan met daarin de laatste actuele data.
Deze site is redelijk actueel en je maakt zelf on the fly een poi bestand aan met daarin de laatste actuele data.
F800GS