Ik ben dringend aan een nieuwe helm toe en heb mijn oog laten vallen op een Arai Tour X. Nu vroeg ik mij echter af hoe het zit met de decibels van deze helm bij hogere snelheid (autosnelweg) en hoe het zit met de zonneklep aan hogere snelheden. Geeft deze (de klep dus) dan geen extra druk op de nekspieren of voel je hier weinig of niks van ?
Alvast bedankt voor alle nuttige info.
Greetzzzzzzzzzz
Arai Tour X
Moderator: GVN
-
Re: Arai Tour X
Ik vindt het een zeer goede helm van de klep heb ik niets ondervonden tegen 140km , ik rij wel met een GSA dus heb toch een beetje bescherming van het scherm.
Past heel goed aan en is voor mij heel stil maar dat hangt er vanaf wat je gewoon bent. Is niet goedkoop maar ik vindt het zeker zijn geldwaard. De verluchting is in de zomer ook heel goed heb deze keer een volledige witte genomen dat scheeld natuurlijk ook.
Past heel goed aan en is voor mij heel stil maar dat hangt er vanaf wat je gewoon bent. Is niet goedkoop maar ik vindt het zeker zijn geldwaard. De verluchting is in de zomer ook heel goed heb deze keer een volledige witte genomen dat scheeld natuurlijk ook.