route op papier zetten

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rogerdeklerk

route op papier zetten

Bericht door rogerdeklerk »

Hoi motaars,

kan iemand mij uitleggen hoe ik een route die ik gemaakt heb in Garmin roadstrip ( voor Mac) op papier kan uitprinten , of hoe ik een roadbook kan maken ?
costerke

Re: route op papier zetten

Bericht door costerke »

rogerdeklerk schreef:Hoi motaars,

kan iemand mij uitleggen hoe ik een route die ik gemaakt heb in Garmin roadstrip ( voor Mac) op papier kan uitprinten , of hoe ik een roadbook kan maken ?
Je klikt in de linkerkolm op route (op de naam van de route staan) rechter muisklik,
dan verschijnt er de melding route eigenschappen, op klikken, verschijnt er een venstertje en daar klik je op
richtingen en dan op routebeschrijving afdrukken.

Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
rogerdeklerk

Re: route op papier zetten

Bericht door rogerdeklerk »

costerke schreef:
rogerdeklerk schreef:Hoi motaars,

Je klikt in de linkerkolm op route (op de naam van de route staan) rechter muisklik,
dan verschijnt er de melding route eigenschappen, op klikken, verschijnt er een venstertje en daar klik je op
richtingen en dan op routebeschrijving afdrukken.

Groeten Rudy.
Hallo Rudy,
bedankt voor je reactie , maar ik heb dit geprobeerd en krijg geen ' route eigenschappen' , of richtingen te zien op mijn scherm , let wel , ik werk met roadtrip , en met mac ! Misschien werk dit anders dan de PC versie ?
Plaats reactie