mijn motorpak kan ik niet uittrekken, want kan er niet veel onder doen...
Bij deze, laten wij ons U niet tegehouden
Grtz, Koppel!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
ik had ook zo eentje en 't moet nog wel in belgie geraken he
invoertaksen etc... als je die kan omzeilen dan is 't ok anders komt er nog een leuke duit bij... tja en warm, welk motorpak is er niet te warm als iedereen in zijn zwembroek rondloopt en jij aangekleed op je brommer zit
de meeste overall's zijn tegen de regen.
wil je een overall die ook beschermd moet je naar race-pakskes gaan zoeken.
een regenoverall beschermd enkel tegen de regen en dus niet bij valpartijen.
het pak dat ik heb gekocht van richa, daar kan je de voering uitnemen en het blijft ook waterdicht.(ook tijdens zeer harde regen)
tevens zijn er veel protectoren aanwezig.
mijn vrouw heeft er ook zo 1
ik was ook op de funday en tijdens de warme ritten was het een zeer goed omdragen pak.
Het verlucht zeer goed tijdens het warme weer.
duikprinsesje schreef:@ brommerke, ja ik ben de duo van de witte...
...
Ah zo , dan heb ik u ook gezien, een zwarte lederen broek met witte brede lijn
Tja de Witte was rap weg als hij ons daar zag staan.
En hij heeft ons niet eens voorgesteld
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Hetzelfde product maar dan véél beter afgewerkt dan AEROSTICH (welke ikzelf bezit) bestaat er van ALPINESTARS. Deze is waterdicht, mooi, licht om dragen, nauwsluitend, vuilafstotend en voorzien van protectoren. De prijs van deze veilige kledij is rond de 500 Eur dacht ik. Wel even goedkoper dan de Amerikaanse tegenhanger, maar ja, hierin hangt dan een 'GORETEX' etiket terwijl ik toch altijd na een hevige bui nat ben terhoogte de onderbuik (en dat is niet van de schrik hé...).
Ik weet niet van welke regio je bent maar in motorshop VAN DER HEYDEN te KONTICH weet ik dat er een XL en L voorradig zijn. Je kan deze winkel vinden over EKO in het industriegebied 'blauwe steen' te KONTICH (evenwijdig met N1 Mortsel-Mechelen). De uitbaters geven je goede raad, zijn er zeer vriendelijk en maken er helemaal geen probleem van indien je niets aankoopt. Open alle dagen uitgezonderd maandag, zondag van 1300 tot 1600 uur.
Ben ook op zoek naar een pak dat door weer en wind kan, je beschermt en dat je gewoon over je kostuum kan aantrekken.
De Spidi Admiral is zo een pak. Volledig Cordura met CE protectors (ook rug) en waar je zo kan instappen (rits vanaf de enkels tot aan de nek).
Niet goedkoop (+/- €1000). Ga van de week eentje passen.
Groeten