volgens weer on line geven ze droog en half bewolkt weer uit.
Mufke en ik verwachten jullie dus in Marke

Moderator: GVN

Oké, dan kom ik afJantje GS schreef:Mufke en ik verwachten jullie dus in Marke
 Moogt iemand die u verwacht , niet laten zitten, hé
  Moogt iemand die u verwacht , niet laten zitten, hé  

voor "Kürventour II in Naturpark Eifel", ligt nog op mijn maag maar zal tegen dan wel stilletjes verteerd zijn zeker.
 voor "Kürventour II in Naturpark Eifel", ligt nog op mijn maag maar zal tegen dan wel stilletjes verteerd zijn zeker.Ik vertrek thuis om 7h45, passeer rond 8h10 aan de Q8 van Kruibeke om rond 9h00 aan de start in Marke te zijn. Koffietje slurpen en aan de rit beginnen, want het wordt al wat vroeger donker, hétricky schreef:Mag mijn GS'ke misschien wel aanpikken bij de bende van W.... (A'pen) of bij .... ?

Deze rit zal k moeten afslaan.CarlB schreef:ik ga proberen om ook deze rit mee te rijden. Daarstraks een nieuw voorbandje laten steken, want tijdens de rit door de Eifel deed'm soms raar?!? was een beetje aan de versleten kant..........
als't allemaal meezit, zondag afspraak aan het benzinestation in Kruibeke rond 8:00u
grt
CarlB
 maar wel voldaan
  maar wel voldaan   
 Geert KR schreef:Deze rit zal k moeten afslaan.CarlB schreef:ik ga proberen om ook deze rit mee te rijden. Daarstraks een nieuw voorbandje laten steken, want tijdens de rit door de Eifel deed'm soms raar?!? was een beetje aan de versleten kant..........
als't allemaal meezit, zondag afspraak aan het benzinestation in Kruibeke rond 8:00u
grt
CarlB
Zaterdagnacht met andere "wheels of steel" draaien.
M.a.w. tegen dat jullie in Kruibeke zijn is den deze waarschijnlijk nog ni thuis en zal k wel stikop zijnmaar wel voldaan

Carl,altijd een beke opletten met het inrijden van Uw band,hé.
Mr da zal k U ni moeten uitleggen,zekers...
Have fun
Grtz
Geert KR

CarlB schreef:op een rond punt een paar rondjes draaien, links en rechts

Is daar ook al beantwoord RikRik'sGS schreef:Hhttp://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?f=11&t=25915

tricky schreef:CarlB schreef:
op een rond punt een paar rondjes draaien, links en rechts
en ik dacht dat ze ronde punten hadden aangelegd omdat dat de veiligheid ten goede zou komen?

in het vervolg bij het oprijden van een rond punt dus ook best naar links en naar rechts kijken voor aankomend verkeer !

Ok voor Affligem 8u45 Sven , tot straks !Sven 12RT schreef:Ik kom ook
@ Karin D : ik kon je niet bereiken