Chroom van mijn uitlaat heeft onuitwisbare vlekken. Kan dit gedeelte appart worden vervangen?
Wat als ik een nieuwe einddemper koop (Remus),kan dat zonder het circuit te vervangen , catalisator?
Bedankt voor de info
Wim
Uitlaat K1200RS
Moderator: GVN
-
John
- Contacteer:
Re: Uitlaat K1200RS
Vermoedelijk praten we over het vorige model K? Die einddemper zou verchroomd rvs moeten zijn. Net zoals bij de R1100RT. Dus denk ik dat je deze kan polieren. Je gaat dan wel door de chroomlaag maar je krijgt er rvs voor in de plaats.
Mocht je toch liever een andere uitlaat wil ik je beschadigde wel om te experimenteren. Dan ben ik zeker dat wat ik vertel juist is.
Mocht je toch liever een andere uitlaat wil ik je beschadigde wel om te experimenteren. Dan ben ik zeker dat wat ik vertel juist is.
-
Jo De Paepe
Yep,
normaal kan de huls van de einddemper er af gehaald worden . De eerste serie K1200RS had een alu omhulsel en dit vlekte enorm.BMW heeft toen een ruil met een verchroomde huls aangeboden.
Vervangdemper vb Remus is te plaatsen maar je dient de bochten en al te vervangen vanaf de motor , je wil niet weten wat zo 'n uitlaat kost
normaal kan de huls van de einddemper er af gehaald worden . De eerste serie K1200RS had een alu omhulsel en dit vlekte enorm.BMW heeft toen een ruil met een verchroomde huls aangeboden.
Vervangdemper vb Remus is te plaatsen maar je dient de bochten en al te vervangen vanaf de motor , je wil niet weten wat zo 'n uitlaat kost
Dag Wim,
ik heb vorig jaar een 2de hands AC Schnitzer gestoken op m ijn 98 K1200RS.
Ik moest inderdaad alles vervangen....
Mijn originele BMW uitlaat ligt nu op zolder, wou daar in de toekomst misschien nog iets aan verdienen? is die tijd gekomen?
Bruno - Bredene - K1200RS
ik heb vorig jaar een 2de hands AC Schnitzer gestoken op m ijn 98 K1200RS.
Ik moest inderdaad alles vervangen....
Mijn originele BMW uitlaat ligt nu op zolder, wou daar in de toekomst misschien nog iets aan verdienen? is die tijd gekomen?
Bruno - Bredene - K1200RS
Ik heb zo een remus uitlaat nog liggen
volledig met bochten en aansluiting lamdasonde
moet eens opgeblonken worden, dat wel.
stond op de K1200 van mijn zoon gedurende anderhalf jaar en een 1Oduizendtal km.
Hij heeft de motorfiets overgelaten voor een GS en natuurlijk de originele uitlaat weer gemonteerd.
Nieuwprijs was meer dan 1200 euro!
wie geïnteresseerd is mag hem hebben voor 750 euro.
Ik zit nu wel in het buitenland tot 6 november maar je kunt me bereiken via mijn email om af te spreken;
michel.abeloos@mil.be
mvg
Michel
volledig met bochten en aansluiting lamdasonde
moet eens opgeblonken worden, dat wel.
stond op de K1200 van mijn zoon gedurende anderhalf jaar en een 1Oduizendtal km.
Hij heeft de motorfiets overgelaten voor een GS en natuurlijk de originele uitlaat weer gemonteerd.
Nieuwprijs was meer dan 1200 euro!
wie geïnteresseerd is mag hem hebben voor 750 euro.
Ik zit nu wel in het buitenland tot 6 november maar je kunt me bereiken via mijn email om af te spreken;
michel.abeloos@mil.be
mvg
Michel