politiekistje achterste zadel 1200rt
Moderator: GVN
politiekistje achterste zadel 1200rt
Weet iemand of je als partikulier zo'n bakje achter het zadel kunt kopen zoals de politiemotoren 1200RT?
Ik rij toch altijd alleen, en het lijkt handig.
k75c => r850r=>r1200rt '95 => r1200rt '08
Re: politiekistje achterste zadel 1200rt
Volgens mij wel staat gewoon in ETK maar het is niet alleen het bakje maar ook nog anderezeiler1 schreef:Weet iemand of je als partikulier zo'n bakje achter het zadel kunt kopen zoals de politiemotoren 1200RT?
onderdelen, je moet ook de vergrendeling hebben om het voorste zadel vast te kunnen zetten
daar dit niet weer is gesteund door het duo zadel?
gtz
Ph!l
585cc links - 585cc rechts
Moest ge weten waar er ergens een geaccidenteerd exemplaar van de politie te koop staat
zou je een slag kunnen slagen.
Of beter nog, ergens een afgeschreven model dat werd over gekocht om er een particuliere versie van te maken.
Zo niet vrij duur denk ik
zou je een slag kunnen slagen.
Of beter nog, ergens een afgeschreven model dat werd over gekocht om er een particuliere versie van te maken.
Zo niet vrij duur denk ik
bedankt!
ik spring ns binnen bij de dealer!
ik spring ns binnen bij de dealer!
-
jpblocken
- Contacteer:
Houd er wel rekening mee dat het kistje vrij hoog komt. Ben je wat kleiner van gestalte dan moet je vrij lenig zijn om comfortabel op te stappen. Is trouwens de meest gehoorde klacht bij de overheidsmodellen van de 1200 RT.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
-
Relax
Op de middenbok mag dat geen probleem zijn, maar als ie op z'n zijpikkel staat, stap je gewoon van de rechterkant op. Stuur naar links, rechtervoet op step en met linkerhand stuur vastpakken. Beentje hoog en klaar. Je motor kantelt dan een beetje, waardoor de grootste druk op je pikkel wordt weggenomen.
'k Heb ooit geprobeerd de motor in dezelfde beweging rechtop te zetten door harder op de step te drukken, maar da's tricky.
'k Heb ooit geprobeerd de motor in dezelfde beweging rechtop te zetten door harder op de step te drukken, maar da's tricky.
I respect your opinion. But I don't give shit.
jpblocken schreef:Houd er wel rekening mee dat het kistje vrij hoog komt. Ben je wat kleiner van gestalte dan moet je vrij lenig zijn om comfortabel op te stappen. Is trouwens de meest gehoorde klacht bij de overheidsmodellen van de 1200 RT.
Daarbij komt nog dat wij op onze dienstmoto's over de smallere city koffers beschikken.
Met de normale koffers zult ge echt heel lange benen moeten hebben ( lange wappers
Dan is deze optie een stuk mooier en handiger
Je bent dan net zo duur uit maar je hebt dan een opbergruimte waar je echt iets aan hebt en een comfortabel zadel op de koop toe!
Je bent dan net zo duur uit maar je hebt dan een opbergruimte waar je echt iets aan hebt en een comfortabel zadel op de koop toe!
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Obiwan schreef:Dan is deze optie een stuk mooier en handiger
Inderdaad, dit is een mooie oplossing.
De reden dat onze dozen zo groot zijn is de boordradio.
In principe is het een radio doos en onze boordradio kan niet in de kleine Corbin versie
Weet ik, maar volgens mij zoekt zeiler1 er eentje voor particulier gebruik.
Ik ben een alpinist.
de corbin smuggler trunk is erg mooi vind ik! Bedankt voor de tip.
Ik zal hem in de UK gaan halen, want zomaar eventjes 400 euro goedkoper....helaas geen sand beige metallic, maar een zwart zal ook wel schoon zijn.
Zou iemand al zo'n smuggler trunk hebben op de 1200?
grtz!
Ik zal hem in de UK gaan halen, want zomaar eventjes 400 euro goedkoper....helaas geen sand beige metallic, maar een zwart zal ook wel schoon zijn.
Zou iemand al zo'n smuggler trunk hebben op de 1200?
grtz!