Terugroepacties GS 2007
Moderator: GVN
Terugroepacties GS 2007
Joo,
ik heb een GS van 2007, en heb nog nooit een brief of mail gehad ivm terugroepacties, ik ben wel altijd bij een officiële dealer geweest voor onderhoud.
Zopas nog het onderhoud van 20.000Km.
Welke acties zijn er zoal geweest op dit model?
cheers,
Rudi
ik heb een GS van 2007, en heb nog nooit een brief of mail gehad ivm terugroepacties, ik ben wel altijd bij een officiële dealer geweest voor onderhoud.
Zopas nog het onderhoud van 20.000Km.
Welke acties zijn er zoal geweest op dit model?
cheers,
Rudi
Re: Terugroepacties GS 2007
hallo,
heb er ook ene van 2007 bij mij is de ringantenne vervangen en iets met de benzinepomp,verder heb ik een ander cardanhuis (pont) die was in de prut aan het draaien je weet wel zo ene waarvan je de olie nooit moet vervangen.
nu moet dat ineens wel om de 20 dkm dan heb ik ook nog een nieuwe rechtse cilinderkop dit alles is onder garantie vervangen.
het zou dus geen overbodige luxe zijn eens langs je bmw dealer langs te gaan.
mvg luc geenens
heb er ook ene van 2007 bij mij is de ringantenne vervangen en iets met de benzinepomp,verder heb ik een ander cardanhuis (pont) die was in de prut aan het draaien je weet wel zo ene waarvan je de olie nooit moet vervangen.
nu moet dat ineens wel om de 20 dkm dan heb ik ook nog een nieuwe rechtse cilinderkop dit alles is onder garantie vervangen.
het zou dus geen overbodige luxe zijn eens langs je bmw dealer langs te gaan.
mvg luc geenens
lgeen
luc,
bedankt voor de info,
was er een probleem met de ringantenne, of is het preventief veranderd? En die cardan had je dat voelen aankomen,, of merkte je daar niets van? Ik heb de indruk dat mijne cardan af en toe "zoemt", niet constant, maar toch regelmatig,
vg,
Rudi
bedankt voor de info,
was er een probleem met de ringantenne, of is het preventief veranderd? En die cardan had je dat voelen aankomen,, of merkte je daar niets van? Ik heb de indruk dat mijne cardan af en toe "zoemt", niet constant, maar toch regelmatig,
vg,
Rudi
Op mijne R12GS (productie 09/2007) waren er volgende terugroepacties :
- ringantenne
- nieuwe remleidingen vooraan
- benzinepompmodule
That's it. Succes !
- ringantenne
- nieuwe remleidingen vooraan
- benzinepompmodule
That's it. Succes !
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
ook nog nooit brief gehad, maar dat komt omdat ik motor bij dealer a heb gekocht en bij dealer B op onderhoud ga.
wat is al vervangen aan mijn Gsa 7/2007
Ringantenne
Koppeling op 18.000km
Valbaren (roest na 2 maanden)
stickers in het handvat geplaatst
en nu naar het schijnt moet bij volgend onderhoud de benzine pomp vervangen worden. Nog 900km
J
Ringantenne
Koppeling op 18.000km
en nu naar het schijnt moet bij volgend onderhoud de benzine pomp vervangen worden. Nog 900km
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
bedankt mannen,
ik ga binnenkort eens bij de dealer langs, ben benieuw wat er zoal vervangen is bij mij...
Bedankt voor jullie reacties,
Rudi
ik ga binnenkort eens bij de dealer langs, ben benieuw wat er zoal vervangen is bij mij...
Bedankt voor jullie reacties,
Rudi
en alle aanpassingen worden in het onderhoudsboekje nauwkeurig genoteerd. Bij mij toch; door dealer Dirk Meeusen, Meerhout.
mvg,
Paul
mvg,
Paul
Zou toch niet mogen....De dealer die hem verkocht heeft zou de morele plicht moeten hebben je te verwittigen alleen al voor je eigen veiligheid....J schreef:ook nog nooit brief gehad, maar dat komt omdat ik motor bij dealer a heb gekocht en bij dealer B op onderhoud ga.
Ringantenne
Koppeling op 18.000km
Juist, wat ik vind = eigenlijk zouden die terugroepacties vanuit de invoerder in Bornem gecoördineerd moeten worden. Van daar komen toch die terugroepacties toch ook. Los van dealer a of b...
Misschien leest Bornem of iemand van het clubbestuur wel mee?
paul
Misschien leest Bornem of iemand van het clubbestuur wel mee?
paul
moreeljovdt schreef:Zou toch niet mogen....De dealer die hem verkocht heeft zou de morele plicht moeten hebben je te verwittigen alleen al voor je eigen veiligheid....
ja dat van Bornem lijkt me wel iets.
Jürgen? stuur jij dat eens door bij gelegenheid?
J
Amai, als ze nu nog altijd die van 2007 aan't terugroepen zijn...
Dan mogen ze in Bornem inderdaad iets gaan doen LOL

Dan mogen ze in Bornem inderdaad iets gaan doen LOL
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
hoi allemaal
heb mijne moto bij raf's motoshop in onderhoud altijd binnen gedaan voor onderhoud deze dealer is er mee gestopt hoe kom ik nu te weten wat er allemaal in garantie is vervangen ,is van 2007 is dat dan noch altijd onder garantie die productie fouten ?????????????,
Wie kan mij hier meer uitleg over geven.
grts carlgs
heb mijne moto bij raf's motoshop in onderhoud altijd binnen gedaan voor onderhoud deze dealer is er mee gestopt hoe kom ik nu te weten wat er allemaal in garantie is vervangen ,is van 2007 is dat dan noch altijd onder garantie die productie fouten ?????????????,
Wie kan mij hier meer uitleg over geven.
grts carlgs
weet je dat dan niet???
Ik heb twee maanden geleden een nieuwe moto gehad, dit gold nog tot eind november 2009.
Jammer he.
J
Ik heb twee maanden geleden een nieuwe moto gehad, dit gold nog tot eind november 2009.
Jammer he.
J
hoi
heb naar dealer gebeld meeusen en alles word vervangen van de terug roep actie
alle gegevens terug gevonden in computer
gtrs carlgs
thanx
heb naar dealer gebeld meeusen en alles word vervangen van de terug roep actie
alle gegevens terug gevonden in computer
gtrs carlgs