Aankoop GPS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
DiggerJack

Aankoop GPS

Bericht door DiggerJack »

Ga een Gps laten plaatsen maar weet nog niet welk model, heb al naar prijzen gehoord en die verschillen wel 50€ en meer tussen de dealers. zelf kan ik dit niet heb twee linkse pollekes.
edargpu

Re: Aankoop GPS

Bericht door edargpu »

Naargelang het model dat je wenst zijn er hier wel goede zielen op het forum die dit voor een prikje kunnen plaatsen zelle :-)
Ik denk qua gebruik voor motor je beter voor een Garmin zou gaan.
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Hunter6

Bericht door Hunter6 »

Rijdt je vaak met mede rijders die ook navigatie hebben (meestal dan een Garmin) of wil je routes van het internet gaan rijden, adviseer ik je een Garmin.
Bij gebruik alleen op de motor een Zumo 550, als je hem ook regelmatig in de auto gaat gebruiken is de Zumo 660 wellicht de betere keus.

Rijdt je vrijwel altijd alleen of met rijders zonder navigatie dan komt ook de Tomtom rijder ook in aanmerking.
De Garmin's heben een voordeel omdat ze geleverd worden met software om zelf routes te maken.
Voor de Tomtom is momenteel ook software te verkrijgen om routes te maken (niet van Tomtom zelf; Tyre, Motorrad tourenplanner; Promotor Onroute ) en ik gebruik ze ook wel eens, maar de software van Garmin is duidelijk het makkelijkst om routes te maken.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ga naar Motocare in Diest en laat u raad geven door Philippe. Hij gaat je echt een gps op maat geven en das niet persé de duurste. Zijn team kan dan de gekozen gps ook direct zeer professioneel plaatsen. Goeie prijzen en vooral (héél belangrijk) goede dienst naverkoop :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
witteklim

Bericht door witteklim »

hey ,
Ik heb ook al veel goeds gehoord over motocare . vrienden van mij gaan er ook en als mijn garantie verlopen is ga ik er ook gaan .
zelf heb ik een garmin 2820 op de kop kunnen tikken : ben hier heel tevreden over .
suzuki gsxr 750 , suzuki intruder 750 , honda goldwing 1500 , harley davidson sportster 1200 , ducati monster 900 , BMW r 1150 rt.
DiggerJack

Bericht door DiggerJack »

Ik heb een Tom Tom in mijn wagen en ben daar niet tevreden over, dan zal het zoals jullie zeggen een Garmin worden zie je ook het meeste op de moter staan.
Inverband de route's zie toch ook dat het er veel zijn voor Garmin, over Diest had ik hier op het werk al veel goeds horen vertellen zal daar eens gaan informeren .
Bedankt voor de tips !!!
edargpu

Bericht door edargpu »

DiggerJack schreef: dan zal het een Garmin worden
Wijze beslissing,misschien een ideetje voor vrouw en kinderen want het is toch bijna Afbeelding

Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
rubio123

Bericht door rubio123 »

als je dan toch de moeite wil doen om wat rond te rijden voor een GPS en je wil echt goede technische uitleg ben je volgens mij best bij point2 in Kessello.
Deze mensen doen niets anders dan GPS en intercom voor motoren. Met een zeer uitstekende dienst na verkoop.
.

Bericht door . »

Heeft iemand ervaring met nuvi 510 motor pack?
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

fozzie schreef:Heeft iemand ervaring met nuvi 510 motor pack?
Contacteer pvdk eens.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie