Wanneer nieuwe GPS kopen.
Moderator: GVN
Wanneer nieuwe GPS kopen.
Besluit staat vast, ga mijn 2610 vervangen door een ZUMO 660.
Wanneer koop ik die het best,nu al of tijdens het komende salon of nog langer wachten.
Ik zou natuurlijk graag de meest recente kaartversie hebben zodat ik niet vroegtijdig met oude kaarten moet werken volgend motorseizoen.
Kan mij iemand goede raad geven.
Met dank
Wanneer koop ik die het best,nu al of tijdens het komende salon of nog langer wachten.
Ik zou natuurlijk graag de meest recente kaartversie hebben zodat ik niet vroegtijdig met oude kaarten moet werken volgend motorseizoen.
Kan mij iemand goede raad geven.
Met dank
-
Re: Wanneer nieuwe GPS kopen.
Met de lifetime kaartupdate van Garmin heb je steeds de laatste kaartversie op je Gps.
nooit meer een paar jaar overslaan om geld uit te sparen.
http://www.garmin.nl/page/?id=48" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwste versie CN Europ V 2010.20
dit zal nu wel op de nieuwste toestellen ook staan geloof ik.
Marnix.

'k Heb net dezelfde overgang gemaakt, van de 2610 naar de 660.
Toen de 660 dit voorjaar op de markt kwam was ie 50 euro duurder dan vandaag. Als je nog enkele maanden wacht zal ie misschien nog enkele euro's in prijs dalen, maar dan mis je wel de tijd om het toestel beter te leren kennen, want er zijn wel wat verschillen met de 2610.
De recentste firmware van de 660 (3.50) staat wat mij betreft, op enkele kleine details na, vrij goed op punt. En het meegeleverde kaartmateriaal (CityNavigator 2010.2) is het meest recente.
Ik zou dus niet te lang meer wachten, want er is altijd het leerproces...
mvg
Hans
Toen de 660 dit voorjaar op de markt kwam was ie 50 euro duurder dan vandaag. Als je nog enkele maanden wacht zal ie misschien nog enkele euro's in prijs dalen, maar dan mis je wel de tijd om het toestel beter te leren kennen, want er zijn wel wat verschillen met de 2610.
De recentste firmware van de 660 (3.50) staat wat mij betreft, op enkele kleine details na, vrij goed op punt. En het meegeleverde kaartmateriaal (CityNavigator 2010.2) is het meest recente.
Ik zou dus niet te lang meer wachten, want er is altijd het leerproces...
mvg
Hans

Koop hem vooral ergens waar je niet zomaar de doos in je handen gedouwd krijgt en salu ! Koop hem ergens waar je om te beginnen al een goede uitleg krijgt en vooral waar je nog eens contact mee kan opnemen indien je vragen hebt. En die ga je hebben ! Persoonlijk kan ik uit ondervinding heel erg Motocare in Diest aanraden. Dan kom je onder de hoede van Philippe. Je krijgt dan direct de nodige feedback en een heel goeie dienst naverkoopjotul schreef:Kan mij iemand goede raad geven.

Het tijdstip is gisteren, want buiten nu en dan een zéér uitzonderlijk koopje, gaat de prijs nog lang hetzelfde blijven, vrees ik

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
- Contacteer:
ik heb mijne Zumo 550 3 jaar geleden HIER gekocht en ben zeer tevreden van hun, zowel qua uitleg bij verkoop als service van naverkoop.
Zeker een langsgaan zou ik zeggen.
Mvg Eddy K
Zeker een langsgaan zou ik zeggen.
Mvg Eddy K
Proud to be a Biker
Er zijn er hier die bij motocare hun percentje krijgen denk ik.
Ik heb de mijne in Kessel lo gekocht bij point2.
Daar krijg je tenminste een deftige uitleg.
En je mag er achteraf altijd binnenspringen om uitleg indien het niet lukt en nooit een cent voor betaald .
Ik heb de mijne in Kessel lo gekocht bij point2.
Daar krijg je tenminste een deftige uitleg.
En je mag er achteraf altijd binnenspringen om uitleg indien het niet lukt en nooit een cent voor betaald .
En dit is voor alle recente Garmin toestellen mogelijk, Nüvi, Zumo, ...??sprint schreef:Met de lifetime kaartupdate van Garmin heb je steeds de laatste kaartversie op je Gps.

Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
'k Heb zelf een lifetime update verkregen voor mijn "BMW navigator III" ( idem Garmin 2820)
Voor je eigen toestel kan je eens op "My Garmin" kijken, voor een nieuw toestel vraag je het best in de winkel zelf eens.
Maar voor de Nüvi en Zümo reeks zou het zeker moeten werken
Voor je eigen toestel kan je eens op "My Garmin" kijken, voor een nieuw toestel vraag je het best in de winkel zelf eens.
Maar voor de Nüvi en Zümo reeks zou het zeker moeten werken

Marnix.

Hier zijn al regelmatig groepsaankopen geweest met een Positieve feedback
De 660 heeft van dag één steeds 599 euro gekost, en dat zal ie nog een tijdje blijven doen.
Hans schreef:Toen de 660 dit voorjaar op de markt kwam was ie 50 euro duurder dan vandaag. Als je nog enkele maanden wacht zal ie misschien nog enkele euro's in prijs dalen
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/