Hallo,
Ik ben op zoek naar een route door Spanje,helemaal naar het zuiden, Andalusië.
Is er iemand die al die richting is gereden (niet via de autostrada) en heeft daar
gps bestanden van?
dank bij voorbaat.
Peter
andalusië
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: andalusië
Hoi,
Er staat in de "motoren & toerisme" van deze maand een mooi verslagje van een dergelijke reis.
Kan wel interessant zijn om al eens te lezen.
grtz
Er staat in de "motoren & toerisme" van deze maand een mooi verslagje van een dergelijke reis.
Kan wel interessant zijn om al eens te lezen.
grtz
2008 R 1100 RT
2005 Honda Deauville
1996 Honda Goldwing
1992 Kawazaki ZXR 750
2005 Honda Deauville
1996 Honda Goldwing
1992 Kawazaki ZXR 750
Re: andalusië
Hei,
In october 2006 ben ik al eens naar Madrid gefiets, allemaal langs secondaire wegen. Weliswaar vanuit Perpignan via Manresa en Zarragoza.
Als je me je e-mailadres zendt stuur ik je die route. ost.arthur@neuf.fr Wanneer wil je naar Andalousië, Wij denken er aan om er in october heen te gaan.
Gegroet.
In october 2006 ben ik al eens naar Madrid gefiets, allemaal langs secondaire wegen. Weliswaar vanuit Perpignan via Manresa en Zarragoza.
Als je me je e-mailadres zendt stuur ik je die route. ost.arthur@neuf.fr Wanneer wil je naar Andalousië, Wij denken er aan om er in october heen te gaan.
Gegroet.