Waterdichte connectie
Moderator: GVN
Waterdichte connectie
Hallo,
Ik wil mijn gps verbinden met canbus stekkertje. Hoe maak ik die verbinding waterdicht?
thx
Ik wil mijn gps verbinden met canbus stekkertje. Hoe maak ik die verbinding waterdicht?
thx
-
John
- Contacteer:
Re: Waterdichte connectie
Er bestaan waterdichte stekkertjes in de detailhandel. Knippen en plakken zou ik zeggen
Maar eerlijk gezegd hoeft dat allemaal niet of je moet regelmatig rivieren doorwaden, dan is het iets anders!
Maar eerlijk gezegd hoeft dat allemaal niet of je moet regelmatig rivieren doorwaden, dan is het iets anders!
Heb het verbonden met zo een lusterklemmetje en nadien speciale kleefband errond voor waterdicht en geisoleerd. Het ligt ook onder mijn instrumentenbord.
Dus kan weinig kwaad.
thx
Dus kan weinig kwaad.
thx
Plakband is volgens mij niet altijd een goeie oplossing ... waterdicht krijg je het ermee nooit echt en als er water in komt, kan het er moeilijk uit ...
Plastic darmpje over draad schuiven, beide draden verbinden plastic darm over verbinding schuiven en volspuiten met silicone
Alles gaat slechter onder druk
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
-
mecapuet
Alle verbindingen zijn niet waterdicht op uw moto...
Weet niet waarom je nu een waterdichte connectie wil.
Je moet alleen zorgen dat er geen water in een kablage blijft staan, dat het water er uit kan.
De GS(A) 1150 heeft daar na een tijd last van, met verrotte mas-verbindingen tot gevolg.
Gr, meca.
Je moet alleen zorgen dat er geen water in een kablage blijft staan, dat het water er uit kan.
De GS(A) 1150 heeft daar na een tijd last van, met verrotte mas-verbindingen tot gevolg.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Maak er eens een gewoonte van om iedere koppeling die je maakt in te spuiten met zuurvrije vaseline. Zo voorkom je veel problemen en zoekwerk.
grt
de klei'n
grt
de klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Mocht je waterdichte stekkers zoeken, in Aalst op de Gentsesteenweg is zo een speciaalzaak.emergency schreef:Hallo,
thx
Wanneer je vanaf het rond punt om richting autostrade te rijden ( ter hoogte van de grote Opel garage ) de oude baan richting Gent neemt, dan heb je de zaak een paar honderd meter verder aan je rechterkant.

-
Toogzweire
http://www.gotron.be/" onclick="window.open(this.href);return false;pzbiker schreef:Mocht je waterdichte stekkers zoeken, in Aalst op de Gentsesteenweg is zo een speciaalzaak.emergency schreef:Hallo,
thx
Wanneer je vanaf het rond punt om richting autostrade te rijden ( ter hoogte van de grote Opel garage ) de oude baan richting Gent neemt, dan heb je de zaak een paar honderd meter verder aan je rechterkant.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window. [unknown]
Waterdicht hoesje en volspuiten met silicone, alleen dan wel zuurvrije silicone gebruiken.
Anders even bij een watersportzaak informeren.
Er zijn vele manieren om verbindingen te maken die waterdicht zijn.
Anders even bij een watersportzaak informeren.
Er zijn vele manieren om verbindingen te maken die waterdicht zijn.