Inrijrit

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
MOTOBLOG

Inrijrit

Bericht door MOTOBLOG »

Eindelijk wat tijd en aanvaardbaar weer voor de K1300S inrijrit, naar gewoonte te lezen op blog.

Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Re: Inrijrit

Bericht door WimLT »

SHIT ... spijtig dat ik net niet thuis was. Had vandaag de auto tot mijn beschikking en moest enkele dringende boodschappen afhandelen. Had anders graag uw nieuwe machine eens life bewonderd en vooral gehoord. Ben ook wel gek van die 4- of 6-cilynder-sound 8-) En soepel dat dat moet rijden ! Enfin, ik zal zeker binnenkort de gelegenheid nog wel eens hebben, hé :wink: Have lot's af fun with it ! ! !
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Kan gebeuren hé Wim. Was dan ook onaangekondigd. Zondag ga ik er nog eens wat km's opzetten, goesting ?
WimLT schreef:SHIT ... spijtig dat ik net niet thuis was. Had vandaag de auto tot mijn beschikking en moest enkele dringende boodschappen afhandelen. Had anders graag uw nieuwe machine eens life bewonderd en vooral gehoord. Ben ook wel gek van die 4- of 6-cilynder-sound 8-) En soepel dat dat moet rijden ! Enfin, ik zal zeker binnenkort de gelegenheid nog wel eens hebben, hé :wink: Have lot's af fun with it ! ! !
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

GOH ... is weeral lang geleden door deze strenge winter ! 't Zou eigenlijk stilaan eens tijd worden of ik durf niet meer :-P De goesting is er, het weer zal ook nog wel meewillen precies dus ... ja ... waarom niet, hé :wink:
Laatst gewijzigd door WimLT op 04 feb 2010, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

dede61

Bericht door dede61 »

Knap Philippe, schoe machineke

Ik kijk er naar uit je één dezer dagen eens tegen te komen op je nieuw juweel in onze streek :shock: :grin: .
Averbode, de lekdreef ? Maar das nog wat vroeg vrees ik :wink:

Greetz,

Danny
"Geloof kan bergen verzetten, maar een ingenieur gaat je dynamiet aanbevelen" kwestie van overtuiging zeker....
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Wim, ik boks wel iets in mekaar. Ik zal zaterdagavond na het werk contact opnemen via skype of gsm.
WimLT schreef:GOH ... is weeral lang geleden door deze strenge winter ! 't Zou eigenlijk stilaan eens tijd worden of ik durf niet meer :-P De goesting is er, het weer zal ook nog wel meewillen precies dus ... ja ... waarom niet, hé :wink:
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ik vrees er voor, ik denk dat het creemeke aan uw lippen blijft plakken nu :lol:
dede61 schreef:Ik kijk er naar uit je één dezer dagen eens tegen te komen op je nieuw juweel in onze streek :shock: :grin: .
Averbode, de lekdreef ? Maar das nog wat vroeg vrees ik :wink:
RUSORREKE

Bericht door RUSORREKE »

Hoi,
Leuk te lezen dat de K verbeterd is tov de 1200... Soeplese, goed schakelen :grin:

Verder ben je aan mijn favourite speelplaats geweest uit mijn jeugd...
De hangars aan vliegveld van Deurne... mooie foto van de K ervoor

GRTS Danny
TE KOOP

Afbeelding

INLICHTINGEN BIJ RUSOR
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Hey Philippe,
Schoon machien! Ik heb soms nog spijt van mijn "bieke" :-( , alhoewel de GSA natuurlijk helemaal iets anders is. De power van zo'n S is en blijft natuurlijk super.
Grtz
Chris
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

175 Pk is natuurlijk niet niks, al heb ik er voorlopig misschien nog maar 80 van gebruikt :mrgreen:
J
Contacteer:

Bericht door J »

Ik en een ander clublid hebben ze eens allemaal opgebruikt zelfs tot in 6de, dat is een prachtige ervaring.
Het vreemde aan de motor is dat je kan rondbollen alsof je aan sightseeying doet of anderzijds rijden gelijk zot met de knie aan de grond. Een zeer speciale machine . Ik heb er alleszins van genoten.

Is dat nu den uwe of weer een test machien?
't vollek va Gùùk red ùùk........
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Klopt, net de veelzijdigheid van deze motor spreekt me aan. Een sportief hart maar een sporttoer gerichte schil.
Zeker m'n blog in het oog houden, dan lees je dat dit m'n nieuwe eigen aanwinst is :wink:

Trouwens in Motorrijder magazine van februari (gisteren in de bus) steekt hij met kop vlot boven de nieuwe gehypte VFR1200F uit die een beetje overroepen lijkt. Ik hoop de VFR trouwens in maart aan de tand te voelen om dit ook te kunnen staven.
J schreef:Ik en een ander clublid hebben ze eens allemaal opgebruikt zelfs tot in 6de, dat is een prachtige ervaring.
Het vreemde aan de motor is dat je kan rondbollen alsof je aan sightseeying doet of anderzijds rijden gelijk zot met de knie aan de grond. Een zeer speciale machine . Ik heb er alleszins van genoten.

Is dat nu den uwe of weer een test machien?
J
Contacteer:

Bericht door J »

ja het Blog, maar sorry dat ik niet alles kan volgen he, zit al op drie fora verschillende motorsites ivm met circuit dagen en info, en af en toe eens op PVDK files. Soms duurt het weken voor ik nog eens op dezelfde site kom. Naast het internet heb ik nog een leven. Ik behoor nog niet tot de generatie Einstein.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J schreef:zit al op drie fora verschillende motorsites ivm met circuit dagen en info, en af en toe eens op PVDK files ....... Naast het internet heb ik nog een leven.
Zal niet vet zijn dan toch :-P :lol: :lol:

J
Contacteer:

Bericht door J »

WimLT schreef:
J schreef:zit al op drie fora verschillende motorsites ivm met circuit dagen en info, en af en toe eens op PVDK files ....... Naast het internet heb ik nog een leven.
Zal niet vet zijn dan toch :-P :lol: :lol:[/quote

' k doe mijn best he. I zit hier naar de Tv te kijken en ik zit ondertussen naar u te posten.
Dus als ik al tijd neem om naar u te posten moet het echt wel niet veel op tv zijn he :clown:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Op VT4 The heartbreak Kid opzetten :thumright:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

pvdk schreef:Zondag ga ik er nog eens wat km's opzetten, goesting ?
't Werd eindelijk nog eens hogen tijd om mijn been over de LT te zwieren en dankzij Philippe is het seizoen voor mij weeral ingezet. Wel fris aan de vis na een tijdje, maar daar dient nu net al die soorten verwarming en kledij voor, hé. 't Was ook een leuk, aangepast ritje, niet alleen aan de omstandigheden, maar ook zo dat hij nu en dan eens kon doortrekken met de "nieuwe". POWERMACHIEN zenne ! ! ! Ikke tot tegen de stuit trekken zo hard ik kon, maar daar rijdt hij natuurlijk zo van weg, hé :cry: Maar ook heel mooi en een leuke sound. Daar gaat hij nog veel plezier aan beleven :wink:

MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ja en dan hou ik het gas hooguit half open en schakel voor ie de streep van de 6 bereikt. Ding heeft buskruit in de kont en de fun begint later pas bij streepje 7 :-P Het verslag staat online...
WimLT schreef:Ikke tot tegen de stuit trekken zo hard ik kon, maar daar rijdt hij natuurlijk zo van weg, hé :cry: Maar ook heel mooi en een leuke sound. Daar gaat hij nog veel plezier aan beleven :wink:
Plaats reactie