Maar er zijn in Frankrijk nog andee van deze hotelketens.
Ik kan echter de namen niet terug vinden ....
Bij deze , wie kan me helpen.
( P.s. en ik heb er al geslapen....)
Moderator: GVN

Wij hebben onlangs geslapen in de F1 nabij Namen.Harald schreef:Iedereen kent de F1 hotels, waar je voor 30€ met 3 man op een kamerkan knorren.
wat een verschil in prijzen allemaal. vorig jaar zijn we naar een ibis hotel geweest nabij schiphol, daar was het voor ontbijt 15 euro per persoon.lucsa schreef:Wij hebben onlangs geslapen in de F1 nabij Namen.Harald schreef:Iedereen kent de F1 hotels, waar je voor 30€ met 3 man op een kamerkan knorren.
40€ voor de kamer + 2€ voor de 2de persoon.
2 x 5€ voor het onbijt.

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.Helemaal niet akkoord.Patrick HP2 schreef:inderdaad ontbijt in F1 is niet te vreten, beter stoppen aan de eerste bar-tabac voor een croissant en een café au lait.

Wel voor die prijs vind( vond) ik dat ook helemaal ni slecht hoor!petervdc schreef:Helemaal niet akkoord.Patrick HP2 schreef:inderdaad ontbijt in F1 is niet te vreten, beter stoppen aan de eerste bar-tabac voor een croissant en een café au lait.
Tis 5 euro, je krijgt koffie/melk/chocolademelk.
Boterhammen/verse pain français/zoete toespijs.
Maar elk zijn smaak hé.
Moet 't eerlijk gezegd toch ook toegeven, voor dat geld kan je eigenlijk niet gekl##t zijn. De koffie is warm, alsook de (choco)melk. 't Brood is niets speciaals, maar met boter en confituur is 't allemaal best te smaken.ronnyb schreef:Wel voor die prijs vind( vond) ik dat ook helemaal ni slecht hoor!petervdc schreef:Helemaal niet akkoord.Patrick HP2 schreef:inderdaad ontbijt in F1 is niet te vreten, beter stoppen aan de eerste bar-tabac voor een croissant en een café au lait.
Tis 5 euro, je krijgt koffie/melk/chocolademelk.
Boterhammen/verse pain français/zoete toespijs.
Maar elk zijn smaak hé.