Hallo,
Ben eens aan het nadenken voor bagagemogelijkheden op een R1100S. De bmw bakken zijn volgens mij wat prijzig en vind ik niet makkelijk in occasie. Met welke zakken/bakken hebben jullie ervaring op de R1100S?
Het is mij vooral de bedoeling om op reis te gaan met de moto. Dus zo veel mogelijk plaats voor bagage is ideaal.
Groeten
bagage mogelijkheden R1100S
Moderator: GVN
Re: bagage mogelijkheden R1100S
De koffers en ophangbeugels zijn wel te vinden eventueel ebay,kapaza,2dehands had ze zelf daar gevonden.daveman schreef:Hallo,
Ben eens aan het nadenken voor bagagemogelijkheden op een R1100S. De bmw bakken zijn volgens mij wat prijzig en vind ik niet makkelijk in occasie. Met welke zakken/bakken hebben jullie ervaring op de R1100S?
Het is mij vooral de bedoeling om op reis te gaan met de moto. Dus zo veel mogelijk plaats voor bagage is ideaal.
Groeten
Originele tanktas (net vorige maand mijne verkocht na maanden te koop)
Orthlieb heeft veel waterdichte bagagemogelijkheden.
swmotech
dit om er maar enkele te noemen.
585cc links - 585cc rechts
hallo,
ik had op mijn s de tassen van oxfort nie goekoop maar zeer degelijk en met de hoezen waterdicht.
toch kleefde ik op de flanken vd moto een beschermfolie, gekocht in een bouwmarkt ,die kon je er zonder moeite weer aftrekken.
grtn
luc
ik had op mijn s de tassen van oxfort nie goekoop maar zeer degelijk en met de hoezen waterdicht.
toch kleefde ik op de flanken vd moto een beschermfolie, gekocht in een bouwmarkt ,die kon je er zonder moeite weer aftrekken.
grtn
luc
lgeen
Ik zweer bij de zijkoffers van BMW. Die dingen zijn oerdegelijk, mooi (koffers er af en je ziet enkel die mooi afgewerkte subtiele beugels) en zeer stevig. De mijne zijn pas kappot gegaan na een val partij op ijzel, waarna de motor een tonneke gedaan heeft. Er voor 2 schuivers gehad (ook door ijzel) aan ongeveer 50 per uur. Die dingen geven geen krimp. Ze zijn ruim genoeg, ik pak daar spullen mee om een week mee op reis te gaan, bovendien zijn ze waterdicht. Op e-bay kun je alles vinden voor 400 euro.
Als tanktas gebruik ik een sw-motech. Ook zeer gedelijk materiaal. Aan de achterkant van die tanktas kun je ook een gps tasje vastmaken.
Ik heb ook nog een originele tanktas van BMW liggen. In de rits ontbreekt wel een tand, maar hij sluit nog. Laat maar weten indien interesse.
Als tanktas gebruik ik een sw-motech. Ook zeer gedelijk materiaal. Aan de achterkant van die tanktas kun je ook een gps tasje vastmaken.
Ik heb ook nog een originele tanktas van BMW liggen. In de rits ontbreekt wel een tand, maar hij sluit nog. Laat maar weten indien interesse.